تم پارک آبی اوشن کیش

(دیدگاه کاربر 4)

تم پارک آبی اوشن کیش, هیجان انگیزترین پارک آبی ایران، پمپاژ آدرنالین و خاطره ای که هرگز فراموش نخواهد شد. شما بهترین انتخاب را کرده اید

  • ورود کودک زير ۳سال و يا با قد کمتر از 92 سانتي متر ممنوع مي باشد.
  • ورود کودک دختر به همراه پدر و کودک پسر به همراه مادر ممنوع مي باشد.
  • 45دقیقه قبل از اتمام هر سانس تخليه پارک آغاز ميگردد.
  • با خرید بلیط پارک آبی کیش از کیش گردی در تم پارک آبی اوشن هزینه ی دیگری پرداخت نخواهید کرد.
  • با خرید بلیط پارک آبی کیش از کیش گردی شما بیمه می شوید.
  • بدون محدودیت در تعداد خرید در سایت کیش گردی.
  • هر بلیط مخصوص یک نفر می باشد

جهت نمایش سانس ها لطفا تاریخ را انتخاب کنید

انتخاب تاریخ

تم پارک آبی اوشن کیش

دزدان دریایی به رهبری کاپیتان سایان می خواهند بر دریا حکومت کرده و قرص خورشید را از آن خود کنند!، به همین دلیل به قلعه خورشید یورش برده و آن را به اشغال خود در می آورند. این داستان ادامه ای بسیار جذاب و هیجان انگیزی دارد. تم پارک آبی اوشن کیش نیز برگرفته از داستان راز قلعه خورشید، در سال ۱۳۹۵ در جزیره کیش طراحی و اجرا گردید. می توان گفت این اولین تم پارک آبی روباز ایران است که در این جزیره مرجانی ساخته شد. در این پارک رایدهای پرهیجان، دارای استخرها، سونا و جکوزی‌های آرامش بخش و خیلی از امکانات تفریحی دیگر ساخته شد تا بهترین خاطرات را در ذهن گردشگران ثبت نماید.

 

پارک آبی کیش یا تم پارک آبی اوشن کیش، یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم این جزیره است که سالیانه ده‌ها هزار توریست و گردشگر به منظور بازدید از این پارک آبی و استفاده از امکانات بی‌نظیر تفریحی آن،  به کیش سفر می‌کنند. این پارک آبی، اولین تم پارک آبی ایران است که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و امروزه به یکی از قطب‌های گردشگری اصلی کیش تبدیل شده است. اگر دوست دارید در سفر بعدیتان به کیش از اولین تم پارک آبی ایران بازدید کنید، تا انتهای این مطلب با معرفی کامل پارک آبی کیش همراه ما بمانید.

تم پارک آبی اوشن کیش

بلیط تم پارک آبی اوشن کیش

شاید با واژه تم پارک آشنایی نداشته باشید، به همین دلیل قبل از معرفی تم پارک آبی اوشن بهتر است توضیحاتی درباره این پارک آبی ارائه دهیم. پارک‌های تفریحی معمولا از تعدادی راید، سرسره و ترن تشکیل می‌شوند و تنها هدفشان تفریح و سرگرمی است. اما تم پارک‌ها براساس داستان یک بازی ساخته می‌شوند و علاوه بر سرگرمی و هیجان، ذهن بازدیدکننده را با دنیای خیالی خودشان درگیر می‌کنند. در همین راستا در سال ۱۳۹۵ تم پارک آبی اوشن به عنوان یک مجموعه آبی روباز براساس داستان بازی راز قلعه خورشید با ظرفیت ۳۰۰۰ نفر طراحی و ساخته شد. داستان راز قلعه خورشید درباره گروهی از دزدان دریایی است که با هدف تصرف جزیره به آن حمله می‌کنند و سه برادر که ساکنان جزیره هستند باید با آن‌ها مبارزه کنند.

پارک آبی کیش

پارک آبی کیش

خرید بلیط پارک آبی اوشن

اگر دوست دارید از تخفیف تم پارک آبی اوشن کیش بهره‌مند شوید و از امکاناتی نظیر پشتیبانی ۲۴ ساعته، رزرو آنی و صدور لحظه‌ای بلیط برخوردار باشید، می‌توانید همین الان بلیط تم پارک آبی اوشن را در «کیش‌گردی» رزرو کنید. قیمت بلیط تم پارک آبی اوشن کیش در کیش‌گردی، نازل‌ترین نرخ در جزیره کیش است. بعد از ورود به وبسایت و انتخاب تاریخ و سانس مورد نظر، کافیست مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید تا بلافاصله بلیط پارک آبی کیش برای شما صادر و لینک بلیط برایتان پیامک شود. شما نیازی به پرینت بلیط و همراه داشتن نسخه کاغذی ندارید، فقط باید عکس بلیط را همراه خودتان داشته باشید.

پارک آبی جزیره کیش

پارک آبی جزیره کیش

رزرو بلیط تم پارک آبی اوشن کیش

تم پارک آبی اوشن بدون هیچ شک و تردیدی بهترین پارک آبی در کیش یا حتی ایران است. اگر دوست دارید از امکانات تفریحی و رفاهی این پارک آبی بهره‌مند شوید، باید بلیط این پارک را خریداری کنید. برای رزرو پارک آبی کیش باید از محدودیت‌ها و ساعات کاری پارک مطلع باشید. اول از همه بهتر است بدانید که پارک آبی اوشن روزهای یکشنبه تعطیل است. سایر روزهای هفته بین آقایان و بانوان تقسیم شده و سه سانس صبح و سه سانس عصر در هفته در اختیار آقایان و همین تعداد در شیفت دیگر در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.

تفریحات، سرگرمی‌ها و جاذبه‌های پارک آبی اوشن کیش

حالا که با این مجموعه آشنا شدید، بهتر است جاذبه‌ها و تفریحات متنوع پارک آبی کیش را معرفی کنیم. سازندگان این مجموعه آبی به منظور آسایش هرچه بیشتر بازدیدکنندگان، تمامی نیازهای افراد مختلف را در نظر گرفته‌اند. به همین دلیل وسایل بازی و سرسره‌ها و استخرهای تم پارک آبی اوشن به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  • راید آرام:

    اگر خیلی اهل ریسک و خطر کردن نیستید و صرفا دوست دارید در یک محیط آرام، ریلکس کنید و از زیبایی‌های پارک آبی کیش لذت ببرید، راید آرام گزینه مناسبی برای شماست. راید آرام به لطف فضای مخصوصی که «برکو» نام دارد و به صورت اختصاصی برای کودکان طراحی شده است، برای افرادی که قصد دارند با کودکان و فرزندان دلبندشان به تم پارک آبی اوشن کیش بروند، مناسب است. برکو دارای سرسره‌های کم‌خطری است که می‌تواند لحظات شاد و مفرحی را برای خردسالان رقم بزند. از جمله مهم‌ترین قسمت‌های راید آرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • استخر آبتین: یک استخر مخصوص نوجوانان که برای شنا طراحی شده است و دارای چند بازی مثل بسکتبال نیز هست؛ این استخر سرسره‌های هیجان‌انگیز ندارد.
    • استخر دینگو: این استخر یک جکوزی شیک و لاکچری است که به صورت پلکانی طراحی شده است و فواید درمانی دارد.
    • چالاب: این قسمت نیز مخصوص کودکان است و چندین سرسره رنگارنگ با شیب ملایم دارد. یک سطل آب چوبی بعد از پر شدن روی سر بچه‌هایی که روی سرسره هستند خالی می‌شود و جذابیت چالاب را دو برابر می‌کند.
    • رابو: این استخر محلی برای استراحت و تجدید قوا است. رفتن به این استخر مثل خوابیدن در یک رودخانه آرام به نظر می‌رسد. می‌توانید دقایقی در رابو استراحت کنید و سپس دوباره از رایدهای هیجان‌انگیز دیگر استفاده نمایید.
    • راشین ریور: این قسمت یک رودخانه مصنوعی است که دور تا دور پارک آبی کیش ساخته شده و افراد می‌توانند با استفاده از تیوب، از آرامش راشین ریور لذت ببرند.
  • راید تند:

اگر تا حدی ریسک‌پذیر هستید ولی دوست ندارید در هیجان و پمپاژ آدرنالین زیاده روی کنید، راید تند مناسب شماست. از مهم‌ترین جاذبه‌های راید عبارتند از:

    • آناکوندا:

مار پرپیچ و خم، نام دیگر آناکوندا است. آناکوندا یک مار عظیم‌الجثه است که طراحی و شکل ظاهری سرسره، از آن الهام گرفته شده است. در این قسمت شما به همراه دو نفر دیگر سوار یک تیوب سه نفره می‌شوید و مسیری ۱۷۰ متری را طی می‌کنید.

    • دریاچه سونامی:

اگر دوست دارید لذت امواج را در ساحلی به ابعاد ۴۸ متر طول و ۸۰ متر عرض تجربه کنید، دریاچه سونامی انتخاب ایده‌آلی است. در این دریاچه یک سری موج‌های شدید توسط دستگاه موج‌ساز ساخته و به طرف بازدیدکنندگان ارسال می‌شوند.

    • دینگل:

اگر قصد دارید دونفره به تم پارک آبی اوشن بروید، از دینگل غافل نشوید. دینگل یکی از مهیج‌ترین وسایل پارک آبی کیش است. شما سوار یک تیوب دونفره شده و از بالای برج داتیس به ارتفاع ۱۲ متر رها می‌شوید، پس از طی مسافتی با شیب تند به داخل استخر پرتاب می‌شوید.

    • رالی راید:

رالی راید دارای چهار سرسره است که در کنار یکدیگر نصب شده‌اند. هر فرد روی یک تشکچه مخصوص قرار می‌گیرد و با سر به سمت پایین حرکت می‌کند. از میان چهار نفر هر شخصی که زودتر به خط پایان برسد، برنده رالی راید خواهد بود.

    • گرداب:

برای استفاده از گرداب نیز ابتدا باید بالای برج داتیس بروید. سپس توسط یک سرسره که شیب تندی دارد داخل یک کاسه پرتاب می‌شوید. داخل کاسه یک جریان گردابی وجود دارد که باعث می‌شود چندین دور بچرخید و نهایتا داخل استخر اصلی پرتاب شوید.

    • مارپیچ:

اگر از آناکوندا لذت بردید، مارپیچ نیز می‌تواند گزینه وسوسه‌انگیزی باشد. همانطور که از اسم این وسیله مشخص است شما داخل یک سرسره مارپیچ طولانی با شیب تند قرار می‌گیرید و باید مسیر سرسره تا استخر را طی کنید.

    • موجاب:

اگر از علاقمندان به موج سواری هستید و دوست دارید هیجان خالص موج سواری را حداقل یکبار هم که شده تجربه کنید، موجاب می‌تواند رویای شما را عملی کند. در این قسمت از پارک آبی کیش شما به کمک تکنولوژی‌ها و دستگاه‌های مدرن می‌توانید موج سواری کنید. همچنین اگر موج سواری بلد نیستید می‌توانید به مدت ۲۰ دقیقه آموزش ابتدایی ببینید.

  • راید هولناک:

همانطور که از اسم این قسمت مشخص است، راید هولناک ترسناک‌ترین و مهیج‌ترین بخش تم پارک آبی اوشن است. البته راید هولناک از تنوع دو قسمت دیگر برخوردار نیست و فقط یک وسیله دارد.

    • پیچالوب: برج خورشید مرتفع‌ترین برج پارک آبی اوشن است. در این قسمت شما از برج خورشید به داخل استخر اصلی سقوط آزاد می‌کنید. اگر با رفقایتان کل‌کل دارید و دوست دارید ثابت کنید که از همه شجاع‌تر هستید، پیچالوب فرصت مناسبی برای اثبات این ادعای شما است!
پارک آبی جزیره کیش

پارک آبی جزیره کیش

امکانات رفاهی تم پارک آبی اوشن کیش

علاوه‌بر استخرها و بازی‌های مهیج، تم پارک آبی اوشن دارای امکانات رفاهی متنوعی مثل رستوران، فروشگاه و مرکز ماساژ است که در عکس تم پارک آبی اوشن کیش قابل مشاهده است. مهم‌ترین امکانات رفاهی پارک آبی اوشن عبارتند از:

  • دلتان برای یک ماساژ حرفه‌ای و دلچسب تنگ شده است؟ ! پلومریا اسپا یک انتخاب ایده‌آل برای شماست تا علاوه بر لذت بردن از ورزش‌ها و تفریحات آبی، به لطف ماساژورهای حرفه‌ای کمی به بدنتان استراحت دهید و از دردهای موضعی کمر، گردن و زانوهای خودتان بکاهید. این قسمت دارای سه اتاق مجزا است و تمامی خدمات مرتبط با ماساژ را به بازدیدکنندکان ارائه می‌دهد. عده‌ای پلومریا اسپا را یکی از مجهزترین و منحصربه‌فردترین مراکز ماساژ در ایران می‌دانند.
  • رستوران‌ و کافی شاپ:

    بعد از یک ورزش مهیج و فعالیت بدنی سنگین، احساس گرسنگی طبیعی است! البته که در صورت احساس گرسنگی جای نگرانی نیست و بازدیدکنندگان می‌توانند از غذاهای فست فودی، کبابی، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و بستنی استفاده کنید. در ابتدای ورود به پارک آبی اوشن یک مچ‌بند مغناطیسی به شما داده می‌شود. با شارژ کردن مچ‌بند، نیازی به همراه داشتن کارت بانکی یا پول نقد برای خرید غذا و سایر وسایل ندارید.

  • اتاق فرار:

    یکی از مدرن‌ترین و مهیج‌ترین تفریحاتی که می‌توانید از آن حین بازدید پارک آبی کیش لذت ببرید، اتاق فرار است. این یک بازی دست جمعی است. شما به همراه دوستانتان در یک اتاق حبس می‌شوید و باید با حل چند معما و پیدا کردن جواب سوال‌های مطرح‌شده، راه فرارتان را پیدا کنید. بازی به صورت سانس‌های یک‌ساعته به بازدیدکنندگان پارک آبی اوشن ارائه می‌شود.

چگونه پروتکل های بهداشتی در پارک آبی اوشن کیش رعایت می شود؟

  • بدلیل اینکه پارک آبی دارای هیچگونه سقفی نیست و تمامی بازی های آن به صورت روباز اجرا می شود، پس پروژه کرونا در این قسمت با شکست رو به رو شده است! ضمنا مقدار کلر آب را به بالاترین حد مجازش رسانده اند تا دیگر این ویروس منحوس در این پارک جایگاهی نداشته باشد!
  • ضد عفونی کردن وسایل و امکانات پارک در اولویت تیم پاکسازی و ضدعفونی کننده پارک می باشد. آنها با وسواس خاصی این کار را انجام می دهند. پس نگران نباشید.

آیتم های تم پارک آبی اوشن کیش

  • استخر برکو مخصوص کودکان می باشد. این راید دارای تعدادی سرسره شیب کم و با استخری به عمق ۳۰ سانتی متر بوده و مخصوص کودکان می باشد.
  • استخر رابو معروف به استخر آرامش است. مساحت این استخر ۴۰ متر مربع و عمق آن طبق استاندارد جکوزی می باشد. این استخر در پارک آبی اوشن به استخر آرامش معروف است اما توجه داشته باشد که مدت زمان طولانی نباید در این استخر بمانید و حداکثر ۱۰ دقیقه باید از رابو استفاده کنید، زیرا ممکن است به سلامتی شما آسیب بزند.
  • استخر آبان مخصوص بزرگسالان می باشد. این استخر دارای عرض ۱۱ متر و طول ۲۲ متر می باشد که به دلیل داشتن عمقی بالغ بر ۱٫۵۰ متر، فقط مناسب بزرگسالان می باشد.
  • استخر چالاب مخصوص کودکان و بزرگسالان بوده و یکی از رایدهای مورد علاقه کودکان می باشد، این راید دارای ارتفاع ۹٫۹ متر و مساحت ۲۲×۲۴ متر مربع و عمق ۰٫۴ متر می باشد.
  • استخر آبتین مناسب برای جوانان و نوجوانان می باشد. این استخر برای توپ بازی، شنا و سرگرمی نوجوانان طراحی شده است و در طول این استخر طناب‌هایی وجود دارد که می‌تواند از آنها بگیرید و با دستانتان خودتان را حرکت دهید، نگران نباید زیرا اگر دست شما از این طناب ها جدا شد درون آب می افتید. عمق این استخر ۱٫۲ متر می باشد.

ویژگی ها:

  • استفاده از این پارک برای کودکان، نوجوانان و خانواده ها بلامانع است!
  • این مجموعه بزرگ، دارای کافی شاپ، فست فود، رستوران و غرفه های خدماتی متنوع دیگر است.
  • به دلیل مسافت زیاد آن از مرکز شهر دارای ترانسفر رایگان رفت و برگشت  می باشد.
  • کلیه گردشگران عزیز در این پارک از پوشش بيمه برخوردار می باشند.
  • توجه داشته باشید که غرفه عکاسی فقط در سانس های آقایان فعال است.
  • برای اینکه لوازم خود را گم نکنید! کمد اختصاصی در اختیارتان قرار می دهند.
  • بعد از بازی در این پارک، نوبت به استراحت بدن می رسد. می توانید در غرفه ماساژ و اسپا، بدن خود را به دستان شفابخش ماساژورهای حرفه ای این سالن بسپارید!
  • دورتادور تم پارک آبی اوشن کیش رودخانه ای مصنوعی با عمق ۱٫۵ متر، عرض بین ۴٫۵۰ تا ۷ متر و طول تقریبی ۵۵۰ متر در جریان است که در نوع خود کم نظیر است.

 

قوانین و مقررات:

  • تم پارک آبی اوشن کیش واقع در جاده جهان است.
  • هر بلیت مخصوص یک نفر است.
  • مبلغ پرداختی نهایی است، در محل مجموعه مبلغ دیگری پرداخت نخواهید کرد.
  • این بلیت شامل قوانین چارتر بوده و غیرقابل استرداد (کنسل) می باشد.
  • ورود افراد سن بالا و یا کسانی که دارای مشکلات قلبی، ناراحتی ستون فقرات، دیابت و یا فشار خون بالا و پایین هستند، ممنوع است.
  • بانوان باردار نمی توانند از این تفریح استفاده نمایند.
  • بلیط کودک با قد ۹۲ تا ۱۲۲ سانت و سالمند ابتدا بصورت کامل از سامانه تهیه می شود و پس از احراز قد در گیشه پارک آبی به اندازه ۲۱% مبلغ تخفیف مسترد خواهد شد.
  • بلیط کودک با قد زیر ۹۲ سانت را از گیشه فروش بلیط درب ورودی پارک آبی تهیه نمایید
  • به هیچ عنوان از صخره ها بالا نروید.
  • از شوخی های بی جا بپرهیزید.
  • حتما بعد از استفاده از استخر دوش بگیرید.
  • همراه داشتن هرگونه مواد غذایی، نوشیدنی و سیگار در پارک و شهربازی و تفریحات هیجانی مجاز نمی باشد.
  • دستگاه های الکترونیکی، ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ، ﺗﺒﻠﺖ و ﻟﻮازم ﺟﺎﻧﺒﯽ، زﯾﻮرآﻻت و ﻣﺎﯾﻮ ﺳﮕﮏدار ممنوع میباشد.
  • هرگونه عکسبرداری و فیلمبرداری در پارک ممنوع است.
  • ورود کودک دختر به همراه پدر یا کودک پسر به همراه مادر ممنوع است.

فیلم تم پارک آبی اوشن کیش

چرا باید از طریق سایت کیش گردی، تم پارک آبی اوشن کیش را رزرو کنیم؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • رزرو آنی و صدور لحظه ای
  • ضمانت عودت وجه در صورت کنسلی از طرف برنامه گذار
  • مشاورین حرفه ای و راهنمایی قبل از خرید

آیا برای خرید اینترنتی بلیت تم پارک آبی اوشن کیش از کیش گردی باید هزینه‌ بیشتری پرداخت ‌کنیم؟

  • به هیچ وجه! قیمت در کیش گردی پایین ترین نرخ در کیش است، ضمنا شما با خرید از کیش گردی می توانید از تخفیف های متنوع نیز برخوردار شوید.

چگونه از طریق سایت کیش گردی، هزینه رزرو تم پارک آبی اوشن کیش را پرداخت کنیم؟

  • اگر کارت بانکی شما رمز دوم دارد می توانید به صورت آنلاین خرید کنید. در غیر اینصورت می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید تا برای پرداخت کارت به کارت شما را راهنمایی کنند.

پس از خرید از سایت کیش گردی، بلیت چگونه صادر می شود؟

  • پس از اتمام مراحل خرید، لینک دانلود بلیت توسط پیامک به شماره شما ارسال خواهد شد. آن را دانلود کرده و همراه خود داشته باشید.

نکته:

  • نیازی به پرینت بلیت خود ندارید! فقط کافی است تصویر آن را در گوشی خود به مسئول مربوطه نشان دهید.

برای نمایش دیگر تفریحات کیش به صفحه خرید مراجعه بفرمایید.

برای اطلاعات بیشتر و تخفیف تفریحات کیش ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

4 دیدگاه برای تم پارک آبی اوشن کیش

  1. مریم

    سلام
    ممنون از راهنمایی ها و توضیحات عالی پشتیبانی سایت کیش گردی.
    قیمت های این سایت نسبت به بقیه سایت های فروش خیلی پایین تر بود.ان شالله در سفرهای بعدیم به این جزیره دوباره از شما خرید خواهم کرد.
    با تشکر.

    • babak hosseinnia

      درود بر شما مریم عزیز، پیام دلنشین و پر انرژی شما باعث دلگرمی همه همکارانم در بخش پشتیبانی سایت شد و سپاس از اینکه سایت کیش گردی را انتخاب نمودید و این باعث افتخار ما می باشد.
      به امید دیدار مجدد شما در جزیره زیبای کیش

  2. مجتبی حکیمی

    بسیار عالی و لذت بخش بود یک روز فراموش نشدنی برامون رقم زد
    درضمن ممنونم از سایت کیش گردی که هم قیمتاش مناسب بود و هم براحتی خرید کردم

  3. میهمان

    خیلی خوب و عالی بود بینظیر بود مخصوصا برج آبادیس و مشکلی که داشت ریلی که تیوب های بر آبادیس را بالا میبردن یکم مشکل داشت لطفاً پیگیری کنید ممنونم از خدمات شما

    • babak hosseinnia

      درود بر شما، سپاس از اینکه سایت کیش گردی را انتخاب کردید و امیدواریم هر روز حضور شما در این جزیره زیبا همراه با شادی و هیجان و خاطرات خوب باشد. ضمنا پیام شما را به مدیر مربوطه پارک آبی اوشن انعکاس خواهیم داد. شاد و پیروز باشید

  4. میهمان

    سلام. داریم میایم فردا اگه هوا خوب باشه ایشالا

    • babak hosseinnia

      درود بر شما، آب و هوای کیش بسیار عالی است و امیدواریم سفر به کیش برای شما و همراهانتان پر از شادی و هیجان و خاطرات خوب باشد. پیشنهاد می کنیم حتما سایت کیش گردی را به دقت ملاحظه کنید، قیمت های آن قابل مقایسه با هیچ کجا نمی باشد. ضمنا همکاران من در واحد پشتیبانی پاسخگوی سوالات شما گردشگران عزیز حتی در روزهای تعطیل می باشند. شاد و پیروز باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *