رستوران کوکو لانژ کیش

رستوران کوکو لانژ کیش یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های ساحلی کیش است. شما می‌توانید برای صرف ناهار و شام در کنار موسیقی زنده به این رستوران سر بزنید. مزیت بزرگی که رستوران ارائه می‌دهد، ترانسفر رایگان است. در واقع، مشتریان می‌توانند در بازه‌های زمانی خاصی برای صبحانه، ناهار و شام از ترانسفر رایگان رستوران استفاده کنند.

جهت نمایش سانس ها لطفا تاریخ را انتخاب کنید

انتخاب تاریخ

غذاهای ایرانی در رستوران کوکو لانژ

در بخش غذاهای ایرانی رستوران کوکو لانژ ، میتوانید از تنوع غذاهای سنتی و مدرن ایرانی لذت ببرید. این غذاها شامل انواع دلچین های خوشمزه می شوند از جمله : کباب کوبیده ، کباب چنجه ، کباب برگ ، جوجه کباب ، ماهیچه ، زرشک پلو با مرغ و … این غذاهای ایرانی با طعم ها و مزه های متنوع در انتظار شما هستند.

شرایط و قوانین رزرو رستوران کوکو لانژ کیش

  • ساعات پذیرایی این رستوران ناهار از ساعت ۱۳ الی ۱۶ و شام از ساعت ۲۱ الی ۳ بامداد می باشد.
  • میهمان هایی که رزرو وعده شام دارند، قبل از ساعت ۲۱ در رستوران حضور داشته باشند.
  • موسیقی زنده هر شب به غیر از روزهای عزاداری اجرا می شود.
  • مبلغ پرداختی شما بابت رزرو رستوران بوده که از مبلغ نهایی فاکتور غذا در زمان پرداخت کسر خواهد شد.
  • اعتبار استفاده از بلیط ورودی رستوران کوکو لانژ کیش طبق تاریخ مندرج بر روی بلیط رزرو است و فقط در همان تاریخ اعتبار دارد و در صورت عدم استفاده در زمان مقرر منقضی میگردد.
  • نیازی به پرینت بلیط رزرو خود ندارید! فقط تصویر رزرو بلیط را به مسئول مربوطه نشان دهید.
  • به‌منظور پیشگیری از تکمیل ظرفیت بهتر است از قبل برنامه‌ریزی کنید و بلیط خود را سریع‌تر رزرو کنید.
  • هزینه رزرو برای کودکان زیر ۸ سال رایگان است.
  • این بلیط شامل قوانین چارتر بوده و غیرقابل استرداد (کنسل) می باشد.
  • انتخاب تمامی غذا های منو آزاد و محدودیتی ندارد.
  • سفارش غذا برای حداقل نصف تعداد نفرات الزامی می باشد.

منوی غذایی رستوران کوکو لانژ

منوی غذایی رستوران کوکو لانژ کیش شامل انواع غذاهای ایرانی، دریایی، کبابی و فست فود می‌شود. این رستوران با تنوع بالای غذاهای خود توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب کند.

فست فود در رستوران کوکو لانژ

در دسته غذاهای فست فود رستوران کوکو لانژ، شما می‌توانید از مزه‌های مختلف لذت ببرید. میان انتخاب‌های این دسته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پیتزا، همبرگر، ناگت، سوسیس، سیب‌زمینی سرخ کرده، مرغ سوخاری، هات داگ و … این غذاهای فست فود با طعم‌ها و مزه‌های متنوع در انتظار شما هستند.

غذاهای دریایی در رستوران کوکو لانژ کیش

غذاهای دریایی به عنوان یکی از بخش‌های مهم منوی رستوران ساحلی کوکو لانژ کیش ارائه می‌شوند. تعداد غذاهای دریایی در این رستوران بسیار زیاد و متنوع است. شما می‌توانید انواع لابستر، انواع ماهی و دیگر غذاهای دریایی را در این رستوران سفارش دهید.

تنوع غذاهای دریایی به همراه بهترین روش طبخ برای رسیدن به کیفیت بی‌نظیر در این رستوران تضمین شده است. انواع مدل‌های غذای دریایی، طعم‌ها و خصوصیات خاص خود را دارند. اگر نسبت به طعم و روش تهیه این غذاها اطلاعات کافی ندارید، می‌توانید از گارسون رستوران راهنمایی بگیرید تا به شما در انتخاب و سفارش بهترین غذاهای دریایی کمک کنند. رستوران کوکو لانژ کیش یکی از بهترین مقاصد برای علاقه‌مندان به غذاهای دریایی است و تجربه‌ای لذت‌بخش از طعام و سفر به کیش را ارائه می‌دهد.

غذاهای باربیکیو

غذاهای باربیکیو نیز به عنوان یکی از ویژگی‌های منوی رستوران کوکو لانژ کیش ارائه می‌شوند. در این رستوران، شما می‌توانید انواع جوجه کباب، لم‌چاپس، غذاهای گوشتی و … را سفارش دهید.

استیک‌های بی‌نظیری نیز در اینجا تهیه و سرو می‌شوند که دارای طعم ویژه‌ای هستند. اگر مایل هستید که استیک آبدار یا خشک طبخ شود، می‌توانید این ترجیح را در زمان سفارش به کادر رستوران اعلام کنید تا غذایتان به دقت مطابق با سلیقه شما تهیه شود. طعم غذاهای گوشتی در این رستوران بسیار برجسته و شگفت‌انگیز است.

نوشیدنی‌ها

رستوران کوکو لانژ کیش انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را نیز سرو می‌کند. که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت:

نوشیدنی‌های گرم

در رستوران کوکو لانژ کیش یکی از خدماتی که در این رستوران ارائه می‌شود، سرو نوشیدنی‌های گرم می‌باشد. در رستوران ساحلی کوکو لانژ کیش، انواع نوشیدنی‌های گرم متنوعی در دسته‌بندی‌های مختلف ارائه می‌شوند. قهوه، اسپرسو، چای، لاته، امریکانو و انواع دمنوش‌ها و … به بهترین کیفیت و طعم برای مشتریان تهیه می‌شوند. برای سفارش نوشیدنی مورد نظر، شما می‌توانید هر ترکیب و تنوعی را که دلتان بخواهد درخواست دهید تا نوشیدنی به دلخواه شما تهیه شود. منوی نوشیدنی‌های گرم در این رستوران بسیار متنوع و گوناگون است، به همین دلیل هر کسی با هر سلیقه‌ای به راحتی می‌تواند یکی از نوشیدنی‌های گرم رستوران را سفارش دهد.

نوشیدنی‌های سرد

رستوران کوکو لانژ کیش، مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های سرد و متنوع دارد. این مجموعه امکان انتخاب یکی از بهترین و خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌های سرد را بر اساس سلیقه شخصی شما فراهم می‌کند. تنوع بسیار زیادی از نوشیدنی‌های سرد در این رستوران وجود دارد. اگر می‌خواهید تازه‌ترین طعم‌ها را تجربه کنید، منوی رستوران را مشاهده کنید و یکی از نوشیدنی‌های جذاب را انتخاب کنید. اینجا نوشیدنی‌های سرد مدرن و ایرانی را سرو می‌کنند. قیمت‌ها برای هر نوشیدنی سرد متفاوت است و شما می‌توانید قیمت‌ها را در منوی رستوران بررسی کرده و سپس سفارش دهید.

اجرای موسیقی زنده

رستوران کوکو لانژ کیش در هر دو سانس نهار و شام، اجرای موسیقی زنده دارد. گروه موسیقی این رستوران متشکل از نوازندگان حرفه‌ای است که با اجرای قطعات موسیقی سنتی و پاپ، فضایی شاد و مفرح را برای مهمانان ایجاد می‌کنند.

 

صبحانه در رستوران کوکو لانژ کیش

یکی از خدمات بسیار مهم که در رستوران کوکو لانژ کیش ارائه می‌شود، سرو صبحانه است. شما می‌توانید برای صبحانه به این رستوران مراجعه کرده و یکی از صبحانه‌های خوشمزه موجود در منوی رستوران را انتخاب کنید.

این رستوران انواع صبحانه‌های مدرن و ایرانی را ارائه می‌دهد. برای افرادی که دوست دارند صبحانه خود را در محیط ساحلی لذت ببرند، رستوران کوکو لانژ یک گزینه عالی است. شما می‌توانید انواع املت، تخم‌مرغ به همراه سوسیس و سایر غذاهای مدرن موجود در منوی رستوران را سفارش دهید.

برگزاری مراسم تولد در رستوران کوکو لانژ کیش

یکی از خدمات برجسته‌ای که در رستوران ساحلی کوکو لانژ ارائه می‌شود، برگزاری مراسم تولد و مجالس خصوصی است. شما می‌توانید مراسم تولد خود یا مجالس خصوصی دیگر خود را در این رستوران برگزار کنید. قبل از برگزاری مراسم، تعداد مهمانان و نوع غذاهای مورد نظر خود را سفارش دهید.

بسیاری از افراد برای ساختن لحظات تازه و خاص در زندگی عزیزان خود تصمیم به برگزاری تولد در این رستوران می‌گیرند. خدمات مرتبط با برگزاری مراسم تولد در این رستوران به صورت کاملاً شخصی‌سازی شده و منحصر به فرد ارائه می‌شود. طراحی میز و تزئین کیک در این رستوران به شیوه‌های شیک و مدرن انجام می‌شود.

 

آدرس رستوران کوکو لانژ

رستوران کوکو لانژ کیش در اسکله تفریحی کیش واقع شده است. شما با مراجعه به این اسکله تفریحی، علاوه بر لذت‌بردن از بازی‌ها و فعالیت‌های تفریحی، می‌توانید برای سرو صبحانه، ناهار یا شام به این رستوران سر بزنید. موسیقی زنده نیز که در همراهی سرو شام و ناهار ارائه می‌شود، تجربه خاص و لذت‌بخشی را به شما ارائه می‌دهد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رستوران کوکو لانژ کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *