غواصی با دلفین VIP

در غواصی با دلفین VIP، با دلفین های زیبا و باهوشی آشنا خواهید شد، با آنها ارتباط برقرار خواهید کرد تا کارهایی را که لازم است،  برای شما انجام دهند.  می توانید به راحتی دلفین ها را نوازش، شنا و بازی کنید تا بیشتر با شما ارتباط برقرار کند.

جهت نمایش سانس ها لطفا تاریخ را انتخاب کنید

انتخاب تاریخ

غواصی با دلفین VIP

در تمامی فصول سال، جزیره کیش پذیرای گردشگران بسیاری از ایران و سراسر جهان می باشد.

حضور مراکز متنوع تفریحی در جزیره مرجانی کیش، از جمله عواملی است که علاقمندان را به این سرزمین زیبا جذب می کند. هر چند که تفریحات متنوعی در جزیره کیش وجود دارد،  اما تفریحات آبی در میان تفریحات دیگر دارای امتیازات ویژه ای است و علاقمندان بسیاری دارد.

بهترین تفریح دریایی

یکی از این تفریحات آبی، غواصی با دلفین VIP است. به گفته گردشگران، آرزوی بسیاری از آنها غواصی با دلفین آن هم به صورت VIP در آب های زیبای خلیج فارس است. این نوع از غواصی بسیار هیجانی و جذاب خواهد بود.

در غواصی با دلفین VIP، با دلفین های زیبا و باهوشی آشنا خواهید شد، با آنها ارتباط برقرار خواهید کرد تا کارهایی را که لازم است،  برای شما انجام دهند.  می توانید به راحتی دلفین ها را نوازش، شنا و بازی کنید تا بیشتر با شما ارتباط برقرار کند.

البته نگران نباشید،  زیرا غواصی با دلفین ها زیر نظر مربیان کار آزموده و حرفه ای آن هم در کنار شما انجام می پذیرد.  جالب تر اینکه کودکان شما می توانند به صورت شنا با دلفین لذت شنا کردن با این موجودات هوشمند را در سطح آب تجربه کنند آن هم همراه مربی. افراد بزرگسال نیز می توانند غواصی با دلفین VIP را انتخاب نمایند تا در زیر آب هم بازی دلفین های باهوش شوند!

عکس و فیلمبرداری برای  غواصی با دلفین

لذت بردن از غواصی آن هم در آب های خلیج نقره فام تا ابد فارس،  بقدری جذاب و هیجانی است که اگر ثبت در تصویر نشود،  لذت گذرایی خواهد داشت. لذا از زمانی که استارت غواصی را به اتفاق مربی حرفه ای می زنید، تیم عکاسی و تصویربرداری کلوپ تا انتها غواصی با شما خواهد بود و تمام لحظات زیبای شما را ثبت خواهند کرد.

قوانین و مقررات

هر مجموعه ای که سلامت علاقمندانش برای او مهم باشد، قوانین و مقرراتی را وضع می کند تا بتواند از اتفاق و حادثه جلوگیری کند و صد البته رضایت حداکثری آنها بدست بیاورد. این مجموعه وزین نیز خارج از این قواعد نبوده و دارای قوانین و مقرراتی است که در ادامه جهت اطلاع علاقمندان به غواصی با دلفین آورده شده است:

  • نگران این نباشید که شنا کردن بلد نیستید! از ابتدا تا انتها مربیان کارآزموده در کنار شما خواهند بود و اجازه نخواهند داد خطری شما را تهدید کند.
  • علاقمندانی که دارای بیماری های تنفسی، قلبی و جسمی هستند امکان غواصی با دلفین را نخواهند داشت.
  • گردشگران محترم باید ٣٠ د قیقه قبل از ساعت رزرو، در محل کلوپ حاضر باشند.
  • لطفا اشیاء زینتی و گران قیمت را همراه خود نداشته باشید. در صورت هرگونه اتفاق اعم از مفقودی و یا هر مشکل دیگر، فقط شخص گردشگر زیان خواهد دید و کلوپ هیچگونه مسئولیتی را بعهده نخواهد گرفت.
  • یادتان باشد حتما با خود شلوارک، دمپایی، تی شرت و حوله بیاورید.
  • در صورت مواج بودن دریا، کلیه تفریحات دریایی از طرف مراکز دریابانی کیش، کنسل خواهد شد.
  • در صورت لغو برنامه می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید، تا سرویس شما را به روز دیگری منتقل کنند.
  • در زیر آب فقط به دستورات مربیان عمل کنید و از تک روی، جدا خودداری نماييد.
  • مربیان بانو، هدایت تیم بانوان را بر عهده دارند،  لذا خانم های علاقمند به غواصی نگرانی از این بابت نخواهند داشت.
  • غواصی آقایان با خانم ها جداگانه است .
  • تجهیزات مخصوص غواصی را کلوپ در اختیار شما خواهد گذاشت، پس نگرانی از این بابت بی مورد است .
  • نگران عکس و فیلم نباشید! تیم حرفه ای عکاسان کلوپ، از ابتدا تا انتهای غواصی برای ثبت بهترین لحظات شما در کنارتان خواهند بود.
  • به این نکته نیز توجه کنید که بلیط خریداری شده توسط شما، شامل قوانین چارتر بوده و امکان کنسل شدن را ندارد.

 

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “غواصی با دلفین VIP”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *