کافه رستوران بوون

آیا به دنبال یک تجربه خوشمزه و متفاوت آن هم در جزیره کیش هستید؟ پیشنهاد ما کافه رستوران بوون کیش است، زیرا دنیایی از لذت و لحظات خاص را می توانید در آن تجربه کنید.

جهت نمایش سانس ها لطفا تاریخ را انتخاب کنید

انتخاب تاریخ

کافه رستوران بوون، جواهری در قلب جزیره

آیا به دنبال یک تجربه خوشمزه و متفاوت آن هم در جزیره کیش هستید؟ پیشنهاد ما کافه رستوران بوون کیش است، زیرا دنیایی از لذت و لحظات خاص را می توانید در آن تجربه کنید.

مکانی آسایش بخش در قلب کیش:

اوقات خوش خود را در کافه رستوران بوون، واقع در بلوار امیر کبیر، روبروی هتل کوروش، بین امیر کبیر ۹ و ۱۱، سپری کنید. با داشتن یک موقعیت مکانی استراتژیک، ما به شما یک تجربه ماندگار در جزیره کیش را ارائه خواهیم داد.

منوی تنوع بخش:

از لذت بردن از غذاهای بین‌المللی تا لمس اصالت طعم‌های ایرانی، رستوران بوون کیش همواره غنی از گزینه‌های خوشمزه است. با انتخاب‌های گسترده از غذاهای گوشتی، دریایی و گیاهی، ما به شما تضمین می کنیم که هر سلیقه ای را در کافه رستوران بوون پوشش می دهیم.

اجرای موسیقی زنده:

احساس می کنید که در دنیایی از لذت و شادی فرو رفته‌اید! اجرای موسیقی زنده در رستوران بوون، هر لحظه به شما  انرژی و شادی هدیه می کند، تا شما از غذایتان بیشترین لذت را ببرید.

خاطراتی بی‌نظیر:

لحظات شادی را با خانواده و دوستان خود در رستوران بوون به اشتراک بگذارید. نگران کوچولوهای دلبنتدان نباشید زیرا این رستوران دارای فضایی زیبا برای بازی کودکان است.

به راحتی رزرو کنید، لذت ببرید:

جهت رزرو میز خود در رستوران بوون کیش، از طریق سایت کیش گردی، به راحتی می توانید اقدام کنید تا هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی کرده باشید. البته سفارش غذا به تعداد نفرات الزامی می باشد و مبلغ پيش پرداخت شما از هر سفارش غذا اصلی كسر ميگردد. بار و كافه مجموعه نیز به صورت جدا گانه می باشد. این بلیط فقط در سانس ظهر قابل پذیرش است

ساعت کاری کافه رستوران بوون:

کافه رستوران بوون کیش همواره آماده خدمت رسانی به شما گردشگران عزیز می باشد، لذا از ساعت ۱۲ تا ۱۷ مشتاقانه منتظر حضور گرم شما خواهند بود.

کافه رستوران بوون

کافه رستوران بوون کیش: جایی است که لحظاتی خاص را با هم می‌سازیم

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کافه رستوران بوون”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *