کافه رستوران طهران

کافه رستوران تهران، تجربه‌ای بی‌نظیر در تنوع غذایی و همچنین طعم های بیادماندنی را می توانید در قلب جزیرهٔ زیبای کیش تجربه کنید

جهت نمایش سانس ها لطفا تاریخ را انتخاب کنید

انتخاب تاریخ

کافه رستوران طهران، تجربه‌ای بی‌نظیر در تنوع غذایی و همچنین طعم های بیادماندنی را می توانید در قلب جزیرهٔ زیبای کیش تجربه کنید. این رستوران مجلل و زیبا دارای شعبه کیش و دبی می باشد.

تنوع غذایی منحصر به فرد

در رستوران طهران، تنوعی بی‌نظیر از غذاهای ایرانی مانند چلوکباب وزیری، کباب کوبیده، شیشلیک، باقالی پلو با ماهیچه، کباب برگ و دیگر غذاهای خوشمزه را برای شما فراهم شده است تا از سفرتان به جزیره کیش لذت بیشتری ببرید. مطمئنا در این رستوران طعم ها همیشه در خاطره‌ شما به یادگار خواهد ماند.

جذاب ترین منوی کافه ای

همچنین این کافه رستوران جذاب، دارای منوی کافه ای فوق‌العاده است که شامل انواع قهوه، چای، دمنوش سنتی، آبمیوه‌های طبیعی، شیک و بستنی با بهترین کیفیت ممکن است.

آیا به دنبال یک تجربه طعم و لذت بی‌مانند هستید؟

پیشنهاد ما در کافه رستوران طهران چلوکباب وزیری است، زیرا نه تنها یک غذای ایرانی است، بلکه از طعم و عطر فراوانی که به همراه دارد، همه را مجذوب خود می کند.

طعم لذیذ و عطر دلنشین چلوکباب وزیری، همیشه سرسبز و دلپذیر بوده و با سلیقه‌های مختلف هماهنگ می‌شود. این غذا، نه تنها یک پیش‌غذای خوشمزه است، بلکه یک تجربه غذایی فراموش‌نشدنی را به همراه دارد.

کافه رستوران طهران

کافه رستوران طهران کجا واقع شده است؟

کافه رستوران طهران در مجتمع گلدیس و در نزدیکی ساحل خلیج فارس واقع شده است، برای شما آماده است که لحظات خاصی از زندگی خود را در این مکان استثنایی به اشتراک بگذارید. منتظر حضور گرم شما هستیم!

 

قوانین و مقررات:

  • ساعت سرويس دهی صبح ها از ساعت ۱۲ ظهر الی ۲۳
  • کافه رستوران طهران در مجتمع گلدیس کیش واقع شده است.
  • هر بلیت مخصوص یک نفر است.
  • به ‌منظور پیشگیری از تکمیل ظرفیت بهتر است از قبل برنامه‌ریزی کنید و بلیت خود را سریع‌تر رزرو کنید.
  • نیازی به پرینت بلیت رزرو خود ندارید! فقط کافی است تصویر بلیت رزرو شده را در گوشی خود به مسئول مربوطه نشان دهید و تمام!
  • این بلیت شامل قوانین چارتر بوده و غیرقابل استرداد (کنسل) می باشد.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کافه رستوران طهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *