کافه رستوران موزیکال ع

آیا به دنبال بهترین تجربه سفر به دنیای طعم و لذت می‌گردید؟ در کافه رستوران موزیکال ع، هر لحظه را با تجربه‌ای منحصر به فرد در دنیای طعم ها و غذاهای خوشمزه سپری کنید.

جهت نمایش سانس ها لطفا تاریخ را انتخاب کنید

انتخاب تاریخ

جشنواره طعم ها در کافه رستوران ع!

در کافه رستوران موزیکال ع، تجربه‌ای منحصر به فرد، از لذت و شگفتی‌های گشت و گذار در دنیای طعم و خوشمزه را تجربه کنید. اینجا هر لحظه را می توانید به یک سفر جذاب و بی‌ انتها در دنیای مزه ها تبدیل کنید. از غذاهای بین‌المللی گرفته تا غذاهای محلی و اقلیمی، همه چیز در منوی کافه و رستوران موزیکال ع با دقت چیده شده است.

آیا به دنبال طعم خاصی از غذا می گردید؟!

هر طعم و غذایی که به دنبال آن هستید، از طعم‌های سنتی و محلی گرفته تا غذاهای بین‌المللی، در اینجا پیدا خواهید کرد. شما را به سفری در دنیای طعم های خاص دعوت خواهیم کرد و امید داریم که میزبانی عالی برای شما و همراهانتان باشیم.

دارای محیطی دلنشین

همچنین، فضای دلنشین و گرم کافه رستوران موزیکال ع، همراه با موسیقی زنده و اجرای‌های هنری، شما را به دنیایی از شادی و لذت می‌برد. با ما همراه باشید و تجربه‌ای فراموش‌ناپذیر را در قلب کیش زیبا و ذهن خود داشته باشید.

سفر به کیش و رستوران گردی

استفاده از رستوران ها و کافه های فوق العاده جذاب در جزیره کیش، بخشی از تجربه سفر به این مقصد فراموش‌ناپذیر است. غذاهای خوشمزه و دلچسب، همراه با فضای زیبای رستوران ها و کافه های جذاب، بدون شک تجربه ای فراموش‌ناپذیر را به سفر شما افزوده و آن را تکمیل می‌کند.

کافه رستوران موزیکال ع کیش

هر ساعت در کافه رستوران موزیکال ع، یک داستان جدید از لذت و شگفتی منتظر شماست. منتظر دیدار شما هستیم تا با هم به تجربه‌ای بی‌نظیر دعوت شویم و لحظات خاصی را با هم سپری کنیم.

 

قوانین و مقررات:

  • ساعت فعالیت کافه رستوران موزیکال ع کیش، از ساعت ۱۳ تا ۱ بامداد است
  • آدرس: بازار سارینا کیش
  • در صورت عدم سفارش غذا ، مبلغ ۲۰۰ هزار تومان بابت موزیک از مسافر اخذ می شود.
  • هر بلیت مخصوص یک نفر است.
  • حداقل نیمی از مهمانان می بایست غذا سفارش دهند، در غیر این صورت شامل اخذ وجه موزیک می شوند
  • به ‌منظور پیشگیری از تکمیل ظرفیت بهتر است از قبل برنامه‌ریزی کنید و بلیت خود را سریع‌تر رزرو کنید.
  • نیازی به پرینت بلیت رزرو خود ندارید! فقط کافی است تصویر بلیت رزرو شده را در گوشی خود به مسئول مربوطه نشان دهید و تمام!
  • این بلیت شامل قوانین چارتر بوده و غیرقابل استرداد (کنسل) می باشد.

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کافه رستوران موزیکال ع”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *