کافه رستوران میراژ

اگر به دنبال تجربه‌ای بی‌نظیر در سفر به کیش هستید، کافه رستوران میراژ کیش را برای لذت بردن از جذاب ترین غذاهای فرنگی و ایرانی آن هم در محیطی لوکس توصیه می‌کنیم.

جهت نمایش سانس ها لطفا تاریخ را انتخاب کنید

انتخاب تاریخ

آیا در حال برنامه‌ریزی سفر به جزیره زیبای کیش هستید؟ آیا به دنبال یک تجربه‌ خاص در دیدنی‌ترین نقاط گردشگری کیش هستید؟ در این صورت، کافه رستوران میراژ کیش به شما خوش آمد می‌گوید!

مطمئن باشید در کافه رستوران میراژ کیفیت اتفاقی نیست!

در کافه رستوران میراژ کیش، غذاهای لذیذ فرنگی و ایرانی را با کیفیتی بی‌نظیر تجربه کنید. دقیقا اینجا جایی است که کیفیت و طعم واقعی غذاهای مجلسی و فرنگی به همراه موسیقی زنده آن هم در محیطی لوکس و دلنشین، می تواند بهترین تجربه‌ سفر شما به جزیره زیبایی ها باشد.

منویی کامل و جذاب چشمانتان را نوازش می دهد!

در کافه رستوران میراژ کیش، تنها محیطی مجلل و شکوهمند را نخواهید یافت، بلکه با جشنواره ای از لذیذ ترین غذاها روبرو خواهید شد. در زمان غذا خوردن مراقب انگشتان خود باشید!!!

تجربه طعم های فراموش نشدنی؛

از دیدنی‌ترین و برترین رستوران های لوکس کیش، کافه رستوران میراژ کیش برتری خود را به خوبی اثبات کرده است. با داشتن دو سالن بزرگ و مجزا، شما در اینجا از محیطی دلنشین و آرامش‌بخش بهره‌مند خواهید شد. هر چیزی از طعم لذیذ غذاها تا موسیقی زنده، همه در این رستوران یک تجربه‌ بی‌نظیر را برای شما رقم می‌زنند.

شام را در تراس بزرگ کافه رستوران میراژ نوش جان کنید و لذت ببرید!

به علاوه، با رزرو میز در تراس رستوران، لحظاتی به یادماندنی از شام‌های عالی را تجربه کنید. هتل میراژ، یکی از مجلل‌ترین و بهترین هتل‌های ۵ ستاره کیش، در نزدیکی اسکله تفریحی کیش واقع شده است.

و اما توصیه ما؛

اگر به دنبال تجربه‌ای بی‌نظیر در سفر به کیش هستید، کافه رستوران میراژ کیش را برای لذت بردن از جذاب ترین غذاهای فرنگی و ایرانی آن هم در محیطی لوکس توصیه می‌کنیم.

رستوران میراژ به کدام مکان های دیدنی نزدیک است؟

بولینگ مریم کیش، مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش، بازار بین المللی ونوس کیش و اسکله زیبای تفریحی کیش نیز از دیدنی‌هایی هستند که در نزدیکی رستوران هتل میراژ قرار دارند و می‌توانید با یک پیاده‌روی کوتاه به آنها دسترسی پیدا کنید.

کافه رستوران میراژ

روزهای خوشی را برای همه گردشگران جزیره مهربانی، کیش زیبا آرزو می کنیم.

 

قوانین و مقررات:

  • کافه رستوران میراژ کیش به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به گردشگران و علاقمندان است
  • هر بلیت مخصوص یک نفر است.
  • بلیت رستوران میراژ کیش بابت رزرو تاریخ مورد نظر بوده که از مبلغ صورتحساب شما کسر خواهد شد.
  • به ‌منظور پیشگیری از تکمیل ظرفیت بهتر است از قبل برنامه‌ریزی کنید و بلیت خود را سریع‌تر رزرو کنید.
  • نیازی به پرینت بلیت رزرو خود ندارید! فقط کافی است تصویر بلیت رزرو شده را در گوشی خود به مسئول مربوطه نشان دهید و تمام!
  • این بلیت شامل قوانین چارتر بوده و غیرقابل استرداد (کنسل) می باشد.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کافه رستوران میراژ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *