کشتی آکواریوم کیش

(دیدگاه کاربر 2)

اگر به دنبال دیدن زیبایی های زیر دریا هستید، توصیه می کنیم گشت با کشتی آکواریوم کیش را از دست ندهید. این جزیره مرجانی زیبایی های کم نظیری دارد که قطعا بازدید آن از مخصوصا از طریق دنیای زیر آب می تواند سفرتان را هیجان انگیزتر کند.

  • ۱ ساعت گشت دریایی با اجرای موزیک.
  • محل سوار شدن به کشتی: اسکله تفریحی جدید
  • حتما ۳۰ دقیقه قبل از حرکت در محل اسکله تفریحی حاضر شوید.
  • تهیه بلیط برای افراد بالای ۴ سال ضروری است.
  • قابل استفاده برای بانوان و آقایان.
  • اجرای موزیک زنده و برنامه های شاد.
  • امکان استفاده از کافی شاپ و غرفه عکاسی در کشتی.
  • امکان حضور روی عرشه کشتی و تماشای دریای نیلگون خلیج فارس.

جهت نمایش سانس ها لطفا تاریخ را انتخاب کنید

انتخاب تاریخ

کشتی آکواریوم کیش , حتماً برای شما هم پیش‌آمده که بخواهید با خانواده به مسافرتی جذاب و هیجان‌انگیز بروید. قطعاً یکی از مهم‌ترین نکات انتخاب مقصد گردشگری مکان‌های دیدنی و تفریحاتی است که می‌توانید در آنجا انجام دهید. شاید حتی بخواهید به‌تنهایی سفر کنید و می‌خواهید از تفریحاتی لذت ببرید که امکان حضور در آن به‌صورت انفرادی نیز وجود داشته باشد. به نظر شما کدام شهرهای ایران مناطق جذابی برای گردشگری به شمار می‌روند؟ احتمالاً کیش یکی از جزیره‌های محبوب برای گردشگری در ذهن اغلب افراد ثبت شده است. کیش، جزیره‌ای زیبا است که به دلیل دسترسی به منابع آبی خلیج‌فارس تفریحات جذاب آبی و ساحلی زیادی دارد. حتماً شما هم بخشی از تفریحات کیش را می‌شناسید، اما تابه‌حال اسم کشتی آکواریوم در کیش را شنیده‌اید؟ قطعاً بخشی از لذت سفر به کیش دیدن اعماق خلیج‌فارس و ماهی‌ها و آبزیان این دریای بیکران است. در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با این کشتی تفریحی آشنا کنیم؛ پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آب های اطراف جزیره کیش محل زندگی انواع موجودات دریایی نظیر مرجان ها، ماهی های تزئینی و خوراکی، توتیاها، خرچنگ ها، ستاره دریایی و … است. با کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ای تماشای این زیبایی ها امکان پذیر است. کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ای مسافتى را طى مى کنند تا به منطقه اى که ماهى و مرجان زیادتر است برسند، طى عبور از نواحى مختلف ساحل شما مى توانید مرجان ها و سایر موجودات دریایى کف دریا را ببینید.

معرفی کشتی آکواریوم کیش

شاید شما هم با دیدن فیلم‌های علمی تخیلی علاقه داشتید که در قایق یا کشتی تفریحی حضور داشتید و اعماق اقیانوس‌ها و دریاها را می‌دیدید! تحقق این آرزو دیگر رویا نیست؛ شما به‌راحتی می‌توانید با سفر به کیش و سوارشدن کشتی آکواریوم کیش به‌راحتی می‌توانید اعماق دریاها را ببینید. شاید از خود بپرسید که کشتی آکواریومی چگونه است و چگونه با سوارشدن به کشتی می‌توان اعماق و زیبایی دریا را دید؟ مگر برای دیدن اعماق دریا نباید سوار زیردریایی شویم؟ چرا به سراغ غواصی نرویم؟ در ادامه به شما می‌گوییم که لذت سوارشدن به کشتی آکواریومی چگونه است.

لذت بردن از بهترین کشتی آکواریوم کیش

شاید با دیدن کشتی‌های بزرگ و تفریحی تصور کنید که تمامی سطح این کشتی‌ها روی آب قرار دارند، اما این موضوع صحیح نیست! بخش‌های زیرین کشتی همیشه زیرآب قرار دارند و این شرایطی است که به‌راحتی قایق‌ها و کشتی‌ها روی سطح آب قرار می‌گیرند. حال همین شرایط جرقه‌ای را در ذهن سازندگان کشتی آکواریوم کیش زد که با استفاده از شیشه در بخش‌هایی از کف و دیواره‌های زیرین آن فضایی برای دیدن دریا محیا کنند.

این کشتی هیجان‌انگیز به صورتی ساخته شده است که بخش‌هایی که در آب قرار دارد با شیشه مخصوص ساخته شده که امکان دیدن دریا به مسافران داده شود. حال به نظر شما مزیت رزرو کشتی آکواریوم کیش به نسبت دیگر تفریحات آبی کیش چیست؟ در ادامه به این سؤال نیز پاسخ می‌دهیم.

رزرو کشتی آکواریوم کیش کف شیشه‌ای

حتماً شما هم با سفر به کیش می‌خواهید از زیبایی‌های اعماق این جزیره مرجانی لذت ببرید. شاید حتی بین انتخاب انواع مختلفی از تفریحات، دودل شوید. اغلب خانواده‌ها باهم به مسافرت می‌روند و در بیشتر مواقع فرزندان خانواده امکان استفاده از برخی تفریحات آبی که محدودیت سنی دارند را نخواهند داشت. مثلاً یکی از تفریحات آبی که امکان لذت بردن آن برای کودکان خردسال وجود ندارد، غواصی است. حال اگر بخواهیم زیبایی اعماق خلیج‌فارس را به کودکانمان نشان دهیم باید چه کنیم؟ پاسخ این سؤال خرید بلیط کشتی آکواریوم کیش است.

این کشتی به صورتی طراحی‌شده که فرزندان دلبند شما به‌راحتی می‌توانند زیبایی‌ها و آبزیان خلیج‌فارس را تماشا کنند بدون اینکه شما نگرانی از آسیب فرزندان دلبندتان در اعماق دریا داشته باشید.

جالب است بدانید که آبزیان این منطقه به حضور کشتی‌ها عادت دارند و به‌راحتی در کنار کشتی‌ها و قایق‌های تفریحی شنا می‌کنند به همین دلیل شما به‌راحتی می‌توانید زندگی واقعی آبزیان و مرجان‌های این منطقه را تماشا کنید و از بازی ماهیان بازیگوش این منطقه لذت ببرید. حال به نظر شما بلیط کشتی آکواریوم کیش را از کجا بخریم؟

 

خرید بلیط کشتی آکواریوم کیش

همان‌طور که می‌دانید بلیط فروشی برخی از تفریحات کیش با چند شرکت مختلف انجام می‌شود. حال به نظر شما خرید بلیط از کدام شرکت اطمینان بیشتری دارد؟ آیا هر بلیطی که نام کشتی آکواریومی‌روی آن نقش بسته اعتبار لازم را دارد؟ از طرف دیگر خرید بلیط و قیمت کشتی آکواریوم کیش در تمامی بلیط فروشی‌ها باهم برابر است؟ قطعاً این‌گونه نیست!

ازآنجایی‌که این سفر قرار است لذت و آرامش را به شما و خانواده‌تان هدیه دهد، باید بلیط موردنظر خود را از نماینده‌ای معتبر بخرید. یکی از نشانه‌های معتبر بودن ارائه تخفیف کشتی آکواریوم کیش روی بلیط‌ها در برخی از بازه‌های زمانی است. به نظر شما نشانه‌های دیگر معتبر بودن نماینده فروش بلیط این کشتی تفریحی چیست؟ گزینه دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد، ارائه بیمه مسافرتی است. نکته دیگر که اعتبار نماینده فروش بلیط کشتی آکواریوم را نشان می‌دهد، ارائه سانس‌های مختلف بلیط و امکان رزرو ساعت‌های مختلف لذت بردن از این کشتی تفریحی است.

دیگر نکته‌ای که حتماً باید در زمان خرید بلیط کشتی آکواریومی کیش به خاطر داشته باشید پشتیبانی نماینده بلیط فروشی است. شاید بهتر باشد بلیط را از نماینده‌ای بخرید که پشتیبانی ۲۴ ساعته را به شما ارائه می‌کند که در صورت بروز هرگونه مشکلی سریعاً به شما اطلاع دهد و اگر در سؤالی داشتید به‌سرعت به شما پاسخگو باشد.

مشکلات خرید بلیط کشتی آکواریومی کیش از منابع نامعتبر

همان‌طور که می‌دانید مدیریت زمان در سفر یکی از نکات لذت بردن است. تصور کنید قصد خرید بلیط کشتی آکواریومی کیش برای ساعتی خاص را دارید. در زمان خرید اگر نماینده فروش بلیط معتبر نباشد، ممکن است بلیط به‌موقع به دست شما نرسد و شما از سانس موردنظر خود جا بمانید.

از دیگر مشکلاتی که ممکن است در زمان خرید بلیط از منابع نامعتبر برای شما به وجود آید، در هنگام مواج بودن و طوفانی بودن دریا است. در این مواقع برای حفظ امنیت مسافران اغلب سفر گردشگری با کشتی آکواریومی کیش لغو می‌شود. اگر شما بلیط خود را از منابع نامعتبر بخرید، امکان عودت دادن وجه پرداختی به شما وجود ندارد و شرایطی به وجود می‌آید که نمی‌توانید از سفرتان لذت ببرید. پس اگر می‌خواهید از مشاوره‌ای حرفه‌ای قبل از خرید بلیط و اطمینان از عودت وجه در زمان خرید خیالتان راحت باشد، بهتر است بلیط خود را از منابعی معتبر بخرید.

چرا کشتی آکواریومی کیش؟

همان‌طور که گفته شد شاید با دیدن تفریحات تنوع کیش برای انتخاب هیجان‌انگیز و لذت‌بخش‌ترین آن‌ها دودل شوید. قطعاً یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات کیش، سوار شدن به کشتی‌های تفریحی است. کشتی‌های متنوعی در کیش وجود دارند که لذت حضور در آبی بیکران خلیج‌فارس را به مسافران می‌دهند، اما به نظر شما گردشگر هوشمند کدام است؟ به نظر ما گردشگر هوشمند کسی است که در بین انواع کشتی‌های تفریحی گزینه‌ای را انتخاب کند که شرایط بهتر و بیشتری را برای لذت بردن مسافران فراهم کرده باشد و کدام انتخاب بهتر از کشتی آکواریومی کیش خواهد بود؟!

امکانات رفاهی کشتی آکواریومی کیش

از امکاناتی که در زمان اقامت در کشتی تفریحی آکواریومی کیش در اختیار شما قرار دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه سفر برای کودکان زیر ۴ سال رایگان است و والدین نیازی به پرداخت هزینه‌ای برای سفر کودکان دلبندشان نخواهند داشت.
  • امکان بهره‌مندی از بیمه مسافرتی با تهیه بلیط و حضور در کشتی آکواریومی کیش وجود دارد.
  • امکان حضور تمامی بانوان و آقایان با خرید بلیط این کشتی مسافرتی وجود دارد.
  • در این کشتی گردشگری موسیقی زنده به همراه برنامه‌های تفریحی برای لذت بردن هرچه بیشتر مسافران عزیز اجرا می‌شود.
  • در این کشتی تفریحی کافی‌شاپی با باریستاهای ماهر وجود دارد که به‌راحتی می‌توانید از خوراکی‌های آن لذت ببرید.
  • کشتی آکواریومی کیش برای ثبت خاطرات شما در این کشتی گردشگری، غرفه عکاسی نیز دارد که با عکاسی از لوکیشن خلیج‌فارس، سفر خود را در خاطرتان ثبت کنید.
  • مهم‌ترین قسمت حضور در کشتی آکواریومی کیش امکان دیدن اعماق خلیج‌فارس در بخش زیرین کشتی است.
  • اگر بخواهید به‌راحتی می‌توانید به عرشه کشتی بروید و خود را برای مدت‌زمانی هرچند کوتاه از شلوغی و سروصدا به آبی عمیق دریا بسپارید و از منظره خلیج‌فارس لذت ببرید.
  • امکان مشاهده تمامی آبزیان دریایی ازجمله لاک‌پشت‌های آب‌شور، ماهی‌های زیبای خلیج‌فارس، سفره‌ماهی‌های جذاب، مرجان‌های جزیره کیش، توتیای تیغ تیغی دریایی و تمامی زیبایی‌های اعماق دریا برای شما وجود دارد.
  • امکان لذت بردن از تمامی موارد گفته‌شده به مدت یک ساعت برای تمامی مسافران محترم وجود دارد.
  • تمامی هزینه‌های گردشگری با کشتی آکواریومی کیش تنها به هزینه خرید بلیط محدود می‌شود.

 

فیلم کشتی آکواریوم کیش

اگر شما هم می‌خواهید بدانید چه لذت هیجان‌انگیزی در زمان حضور در کشتی آکواریوم کیش در انتظار شما است، فیلم زیر را به‌دقت تماشا کنید. این فیلم به شما لذت حضور مجازی در این کشتی تفریحی را هدیه می‌دهد.

عکس کشتی آکواریوم کیش

شاید شما هم به فکر برنامه‌ریزی برای سفری هیجان‌انگیز به همراه خانواده باشید. شاید قصد دارید به مناطق گردشگری جدیدی برویم که تجربه‌ای لذت‌بخش را برایتان فراهم کند. یکی از مناطقی که در تعطیلات تابستانه بسیار موردتوجه افراد قرار می‌گیرد، جزیره زیبای کیش است. در این مقاله به یکی از تفریحات هیجان‌انگیز این جزیره یعنی کشتی آکواریوم کیش اشاره کردیم. اگر شما هم می‌خواهید اطلاعات بیشتری از این کشتی تفریحی داشته باشید کافی است مقاله فوق را به‌دقت مطالعه و سپس برای خرید بلیط اقدام کنید.کشتی آکواریوم کیش

ویژگی ها:

  • بیمه مسافری دارد.
  • قابل استفاده برای بانوان و آقایان.
  • اجرای موزیک زنده و برنامه های شاد.
  • امکان استفاده از کافی شاپ و غرفه عکاسی در کشتی.
  • امکان حضور روی عرشه کشتی و تماشای دریای نیلگون خلیج فارس.
  • برنامه‌های شاد و موسیقی در ایام سوگواری اجرا نمی‌شود.
  • تماشای دنیای زیرآب با استفاده از قسمت زیرین کشتی.
  • مشاهده زندگی طبیعی موجودات در عمق دو متری زیر دریا، انواع ماهی های کوچک و بزرگ، لاک پشت، سفره ماهی، توتیا دریایی، مرجان های زنده، لحظات شکار ماهی ها توسط دیگر موجودات و هزاران صحنه جذاب دیگر، فقط در چند سانتیمتری شما و پشت شیشه های آکواریوم قابل رویت است!

قوانین و مقررات: 

  • مدت زمان سانس گشت کشتی آکواریوم کیش یک ساعت است.
  • ساعت مراجعه: همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ با توجه به شرایط دریا.
  • شروع سانس ها: از ساعت ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ می باشد.
  • زمان حضور مسافر: ۳۰ دقیقه قبل از شروع هر سانس در محل اسکله بزرگ تفریحی الزامی می باشد.
  • محل سوار شدن: اسکله بزرگ تفریحی کیش.
  • زمان تهیه بلیت: دو ساعت قبل از حرکت کشتی.
  • هر بلیت مخصوص یک نفر است.
  • مبلغ پرداختی نهایی است و در کشتی مبلغ دیگری پرداخت نخواهید کرد.
  • به‌منظور پیشگیری از تکمیل ظرفیت بهتر است از قبل برنامه‌ریزی کنید و بلیت خود را سریع‌تر رزرو کنید.
  • هزینه رزرو برای کودکان زیر ۴ سال رایگان است.
  • نیازی به پرینت بلیت رزرو خود ندارید! فقط کافی است تصویر بلیت رزرو شده را در گوشی خود به مسئول مربوطه نشان دهید و تمام!
  • این بلیت شامل قوانین چارتر بوده و غیرقابل استرداد (کنسل) می باشد.
  • زمان اعلام نامناسب بودن شرایط آب و هوا از سوی مراکز دریابانی، سرویس کشتی های تفریحی لغو میشود.
  • در صورت لغو سرویس با پشتیبانی تماس بگیرید تا هماهنگی جهت استفاده از خدمات این بلیت در روزهای بعد را مهیا کنند.
  • در روزهای مواج دریا، کشتی آکواریوم حرکت ندارد. لذا قبل از رزرو حتما با پشتیبانی کیش گردی تماس بگیرید.
  • ورود انواع کالسکه و چرخ دستی یا ویلچر به داخل کشتی آکواریوم ممنوع می باشد.

چرا باید از طریق سایت کیش گردی کشتی آکواریوم را رزرو کنیم؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • رزرو آنی و صدور لحظه ای
  • ضمانت عودت وجه در صورت کنسلی از طرف برنامه گذار
  • مشاورین حرفه ای و راهنمایی قبل از خرید

آیا برای خرید اینترنتی کشتی آکواریوم از کیش گردی باید هزینه‌ بیشتری پرداخت ‌کنیم؟

  • به هیچ وجه! قیمت در کیش گردی پایین ترین نرخ در کیش است، ضمنا شما با خرید از کیش گردی می توانید از تخفیف های متنوع نیز برخوردار شوید.

چگونه هزینه رزرو بلیت کشتی اکواریوم را از طریق سایت کیش گردی پرداخت کنیم؟

  • اگر کارت بانکی شما رمز دوم دارد می توانید به صورت آنلاین خرید کنید. در غیر اینصورت می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید تا برای پرداخت کارت به کارت شما را راهنمایی کنند.

پس از خرید از سایت کیش گردی، بلیت چگونه صادر می شود؟

  • پس از خرید، لینک دانلود بلیت برای شما نمایش داده می شود. ضمنا پیامکی به شماره شما ارسال خواهد شد که دارای لینک دانلود بلیت خریداری شده است. آن را دانلود کرده و همراه خود داشته باشید.

نکته:

  • نیازی به پرینت بلیت خود ندارید! فقط کافی است تصویر بلیت را در گوشی خود به مسئول مربوطه نشان دهید.

 

برای نمایش دیگر تفریحات کیش به صفحه خرید مراجعه بفرمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر و تخفیف تفریحات کیش ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

2 دیدگاه برای کشتی آکواریوم کیش

  1. رضا

    سلام
    گشت با این کشتی عالی بود و روز خیلی عالی رو برامون ساخت
    واقعا ممنونم

    • babak hosseinnia

      درود بر شما رضا عزیز،
      سپاس از پیام بسیار زیبا و فرح بخش شما و همچنین خرسندیم که در مدت اقامت شما و همراهان عزیزتان در این جزیره زیبای مرجانی به شما خوش گذشته است.
      پیشنهاد می کنم در سفرهای آتی از خدمات سامانه کیش گردی نهایت استفاده را ببرید. مشاورین ما آماده راهنمایی شما برای سفری بیادماندنی به جزیره زیبای کیش می باشند و از اینکه سایت ما را انتخاب کردید سپاسگذاریم.

      به امید دیدار.

  2. maede

    لذت دیدن ماهیا و مرجان ها فوق العادست

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *