کشتی تاپ تورز کیش

(دیدگاه کاربر 9)

کشتی تاپ تورز کیش، لذت دیدن غروب آفتاب در پهنه خلیج نیلگون فارس از داخل کشتی تاپ تورز می تواند خاطره ای فراموش نشدنی برای شما و همراهانتان را رقم بزند، لذا توصیه می کنیم این موقعیت استثنایی را از دست ندهید.

  • دارای عرشه بسیار زیبا و سالن سرپوشیده بزرگ
  • موزیک شاد و حرفه ای و حضور علیرضا حقانی.
  •  گشت دریایی همراه با اجرای موزیک زنده بسیار شاد در سالن و روی عرشه.
  • مسافرين در طول سفر از پوشش بيمه برخوردار مي باشند.
  • تهيه  بليت براي کودکان ۴ سال به بالا الزامي بوده و بهاي آن کامل می باشد.
  • حضور ميهمانان ۳۰ دقيقه قبل از حرکت کشتي در ترمينال مسافري بندرگاه الزامي مي باشد

جهت نمایش سانس ها لطفا تاریخ را انتخاب کنید

انتخاب تاریخ

تخفیف بلیط کشتی تفریحی تاپ تورز

کشتی تاپ تورز کیش، مجموعه کیش‌گردی در طول سال، تخفیف‌های مناسبی را برای متقاضیان در نظر می‌گیرد. شما با خرید از این مجموعه می‌توانید از امکانات و تخفیف‌های فوق‌العاده کیش گردی، بهترین استفاده را داشته باشید.

هر سال جزیره زیبای کیش پذیرای تعداد بیشماری از مسافران داخلی و گردشگران خارجی است. با توجه به ورود سالانه مسافر به این مکان شگفت‌انگیز، مسئولان و کارشناسان در جزیره کیش، شرایط گردشگری را به شکلی سازماندهی کرده‌اند تا مسافران و توریست‌ها، بهترین استفاده را از جاذبه‌های دیدنی این جزیره داشته باشند. در جزیره کیش چندین کشتی تفریحی وجود دارد که هر کدام از امکانات متفاوتی برخوردار هستند. در این میان کشتی تفریحی تاپ تورز، محبوبیت بیشتری دارد که در این مطلب قصد داریم به معرفی آن و همچنین شرایط تهیه بلیط این وسیله تفریحی بپردازیم. اگر قصد سفر به این مکان آرام و فوق‌العاده را دارید، در ادامه این مطلب حتما با ما همراه باشید.

کشتی تاپ تورز کیش

در سال ۱۳۹۸ یک کشتی به نام کاتاماران، به لیست وسایل تفریحی جزیره زیبای کیش اضافه شد. مهمترین وجه تمایز کاتاماران، سبک طراحی، امکانات و ویژگی‌های متفاوت آن با دیگر کشتی‌های موجود در کیش بود. به همین جهت کاتاماران در مدت زمانی کوتاه به یکی از بهترین تفریحات و جاذبه‌های گردشگری این جزیره تبدیل گشت. صفر تا صد ایده، برنامه‌ریزی، طراحی و ساخت بر عهده بهترین طراحان و کارشناسان ایرانی بوده است. در حال حاضر کشتی تفریحی تاپ تورز، به عنوان بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشتی تفریحی در سراسر ایران شناخته می‌شود.

چرا باید کشتی تفریحی تاپ تورز را انتخاب کنیم؟

اگر تا به حال برای یک بار به کیش سفر کرده باشید، حتما نام کشتی اوستا، آرتمیس، سیمرغ و… را شنیده‌اید. با توجه به اینکه دور تا دور کیش را آب فرا گرفته، وجود کشتی‌های تفریحی مختلف در این جزیره، امری کاملا طبیعی محسوب می‌شود. با این حال هنگام انتخاب تور ما باید نسبت به امکاناتی که در اختیار مسافران و گردشگران قرار داده می‌شود، حساسیت بیشتری داشته باشیم.

بسیاری از افراد به کیفیت و ارائه خدمات، بیش از هر چیز اهمیت می‌دهند. به همین جهت این دسته از افراد با وسواس بیشتری در مورد کشتی‌های تفریحی تحقیق کرده و بهترین مورد را انتخاب می‌کنند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، در انتخاب تور کشتی تفریحی تاپ تورز شک نکنید!

بلیط کشتی تفریحی تاپ تورز

برای خرید بلیط کشتی تفریحی تاپ تورز، کافی است وارد سایت «کیش‌گردی» شده و به صورت اینترنتی بلیط خود و همراهانتان را تهیه کنید. توجه داشته باشید که برای هر نفر خرید یک بلیط الزامی بوده و تنها کودکان زیر ۴ سال ملزم به پرداخت هزینه نیستند.

با خرید اینترنتی بلیط، از صفحه تلفن همراه خود یک اسکرین شات گرفته و یا اطلاعات بلیط را ذخیره کنید. در نهایت با نشان دادن رسید رزرو بلیط به مسئولان، می‌توانید وارد کاتاماران شده و چند ساعتی کنار عزیزانتان اوقاتی لذت‌بخش داشته باشید. نکته مهم در تهیه بلیط، غیرقابل استرداد بودن آن است. به این معنا که اگر به هر دلیلی از خرید بلیط پشیمان شوید، امکان کنسل کردن و بازگرداندن پول وجود نخواهد داشت.

رزرو کشتی تفریحی تاپ تورز

همان‌طور که اشاره کردیم، برای تهیه بلیط باید وارد وب‌سایت مجموعه کیش گردی شوید. توجه داشته باشید که برای ثبت تاریخ دقیق و جلوگیری از اتلاف وقت، رزرو کردن بلیط از قبل، کار عاقلانه‌ای محسوب می‌شود. بر روی وب‌سایت، بخشی در نظر گرفته شده که شما می‌توانید تاریخ و روز مورد نظر خود را ثبت کرده و نسبت به خرید بلیط اقدام کنید. با انجام این مراحل، بلیط شما رزرو شده و دیگر جای نگرانی بابت پُر شدن صندلی‌ها وجود ندارد.

بهترین کشتی تفریحی کیش

کاتاماران یکی از بهترین کشتی‌های تفریحی کیش محسوب می‌شود که استقبال متقاضیان برای خرید بلیط آن در هر سال افزایش چشمگیری پیدا کرده است. پس از تهیه بلیط شما باید نیم ساعت قبل از حرکت، بر روی اسکله بندرگاه کیش حضور داشته باشید.

توجه داشته باشید که اگر از چند روز قبل بلیط را رزرو نکرده‌اید تا دو ساعت قبل از حرکت کشتی نیز می‌توانید برای تهیه بلیط اقدام کنید. البته بیشتر مسافران بلیط خود را از قبل رزرو کرده و ممکن است جای خالی بر روی صندلی‌ها برای شما وجود نداشته باشد. این نکته که شما بر روی کدام صندلی و در چه موقعیت مکانی بنشینید نیز به زمانی بستگی دارد که شما در صف انتظار برای ورود به کشتی ایستاده باشید.

سانس کشتی تفریحی تاپ تورز

گشت زنی بر روی دریای خلیج‌فارس و لذت بردن از امکانات این کشتی زیبا در سانس های اعلام شده می تواند زیباترین خاطره ها را برای شما و همراهانتان رقم بزند.

هزینه‌ای که با رزرو بلیط پرداخت می‌کنید، به معنای استفاده از موسیقی زنده و سرویس رایگان موجود در کشتی است. برای استفاده از خدمات کافی‌شاپ یا عکاسی باید هزینه‌ای جداگانه پرداخت کنید. سرویس رایگانی که در این تور در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، یک وعده غذا با منوی جوجه کباب است. همچنین تمامی مسافران در طول سفر چند ساعته بر روی کشتی تفریحی تاپ تورز، بیمه می‌شوند.

توجه داشته باشید که اگر قصد استفاده از موسیقی زنده را دارید، تاریخی و روزی را انتخاب کنید که مقارن با ایام سوگواری و عزاداری نباشد. ظرفیت کابین‌های بیزینس کلس و VIP زودتر از کابین اکونومی یا معمولی پُر می‌شوند؛ به همین جهت اگر قصد رزرو بلیط در این کابین‌ها را دارید، حداقل یک یا دو هفته زودتر اقدام کنید.

عکس کشتی تفریحی تاپ تورز

کشتی تاپ تورز کیش

فیلم کشتی تفریحی تاپ تورز

کشتی تفریحی تاپ تورز با بهترین خدمات و امکانات و همچنین رعایت اصول بهداشتی در سرو غذا در رستوران و کافی‌شاپ، نظر درصد زیادی از گردشگران را به خود جلب کرده است. همچنین مسئولان در این کشتی نسبت به جان مسافران نیز بسیار حساس بوده و در روزهای ناآرام دریا از پذیرش مسافر و حرکت بر روی دریا خودداری می‌کنند. در صورتی که شرایط آب و هوایی برای حرکت بر روی دریا مناسب نباشد، ارائه خدمات لغو شده و مسافران می‌توانند برای جابجایی روز و تاریخ، با پشتیبانی در تماس باشند.

امکانات کشتی تفریحی تاپ تورز

سفر شما بر روی دریای خلیج‌فارس به وسیله تاپ تورز، چند ساعتی طول خواهد کشید. به همین جهت بر روی این کشتی یک رستوران و کافی‌شاپ قرار دارد که شما می‌توانید در این ساعات از صرف وعده‌های غذایی و انواع نوشیدنی لذت ببرید.

موسیقی زنده

یکی دیگر از امکانات کشتی تفریحی تاپ تورز، حضور گروه موسیقی بر روی عرشه و پخش آن به صورت زنده است. لذت تماشای دریای نیلگون خلیج‌فارس با شنیدن صدای موسیقی دوچندان شده و ساعاتی خوش برای شما در این سفر دریایی رقم خواهد خورد.

کشتی تفریحی تاپ تورز از چه بخش‌هایی تشکیل شده است؟

این کشتی از سه بخش تشکیل شده که در هر کدام از آن‌ها، امکانات متفاوتی ارائه می‌شود. کابین معمولی، بیزینس کلس و وی آی پی VIP، بخش‌های تشکیل‌دهنده تاپ تورز هستند. همان‌طور که از نام این کابین‌ها مشخص است، ویژگی‌های هر کدام از آن‌ها با دیگری کاملا متفاوت است.

کاتاماران شرایطی را فراهم کرده است تا افراد مختلف با توجه به بودجه‌ای که دارند از امکانات کشتی بهترین استفاده را داشته باشند. در کابین معمولی شما می‌توانید از تخت‌هایی که برای نشستن و استراحت در نظر گرفته شده، استفاده کرده و از محیط و فضای موجود لذت ببرید. در کابین‌های معمولی شما به امکاناتی مانند آشپزخانه یا حمام دسترسی نخواهید داشت.

اگر در تعیین بودجه محدودیتی ندارید، انتخاب کابین VIP قطعا سفر چند ساعته شما بر روی آب را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. با توجه به اینکه قیمت این کابین نسبت به کابین‌های معمولی و بیزینس کلس زیادتر است، با این حال میزان تقاضا و محبوبیت آن بسیار بیشتر است.

درون این کابین تخت‌هایی بسیار راحت جهت استراحت مسافران تعبیه شده است. همچنین در کنار تخت، افراد می‌توانند از مبلمان راحتی نیز برای نشستن و دورهمی دوستان در کنار یکدیگر، استفاده کنند. از دیگر امکانات ویژه درون کابین VIP باید به آشپزخانه، حمام، وان جکوزی و… اشاره کنیم.

کاتاماران چیست؟

کاتاماران در واقع نوعی کشتی است که قدمت آن به کشور هندوستان برمی‌گردد. در گذشته مردم هند برای رفتن به دریا و ماهیگیری، از کاتاماران استفاده می‌کردند. این نوع کشتی دارای دو بدنه است که باعث افزایش استحکام آن در برابر موج‌های دریا می‌شود. این دو بدنه به واسطه یک فریم یا قاب بسیار مقاوم به یکدیگر متصل شده و کشتی کاتاماران را تشکیل می‌دهد. دو بدنه‌ای که برای کاتاماران در نظر گرفته شده، علاوه بر افزایش استقامت بر روی ظاهر و زیبایی آن نیز تأثیر قابل توجهی دارد.

تفریح در جزیره شگفت‌انگیز کیش

سفر به کیش تنها به تماشای آب و لذت بردن از طلوع و غروب آفتاب منتهی نمی‌شود. در این جزیره امکانات و تفریحات متنوعی وجود دارد که شما می‌توانید بر اساس علاقه خود و اطرافیانتان، از این امکانات به بهترین شکل استفاده کنید. از آنجا که کیش در قلب یک جزیره واقع شده، یکی از مهمترین تفریحات موجود در این جزیره، گشت زنی بر روی آب محسوب می‌شود. شما می‌توانید با تهیه بلیط یکی از کشتی‌های تفریحی، ساعاتی از روز را بر روی آب گذرانده و لذت ببرید.

این کشتی دارای سه کلاس مختلف می باشد، کابین های اکونومی، بیزینس کلس و VIP (اختصاصی) که گردشگران می توانند در زمان رزرو بلیت از طریق سایت کیش گردی کلاس مربوطه خود را انتخاب و رزرو نمایند. کشتی تاپ تورز مجهز به پیشرفته ترین امکانات در فضای خود می باشد که موجب شده گردشگران بتوانند در این کشتی، بدور از دغدغه های روزمره، ساعاتی را در آرامش دریا و در مکانی لوکس سپری کنند.

ویژگی ها:

  • بیمه مسافری دارد
  • قابل استفاده برای بانوان و آقایان
  • اجرای موزیک زنده و برنامه های شاد
  • دارای سالن های مجزا به نام های اکونومی، بیزنس کلس و اختصاصی است، که در صورت نیاز به توضیحات بیشتر می توانید از بخش پشتیبانی سایت اطلاعات کامل را بدست بیاورید.
  • امکان استفاده از کافی شاپ و غرفه عکاسی در کشتی
  • امکان حضور روی عرشه کشتی و تماشای دریای نیلگون خلیج فارس
  • برنامه‌های شاد و موسیقی در ایام سوگواری اجرا نمی‌شود.

قوانین و مقررات: 

  • محل سوار شدن: اسکله بندرگاه کیش
  • مهلت تهیه بلیت: تا دو ساعت قبل از حرکت کشتی
  • الزامی است گردشگران عزیز ۴۵ دقیقه قبل از حرکت کشتی در اسکله بندرگاه کیش حضور داشته باشند.
  • هر بلیت مخصوص یک نفر است.
  • تعیین صندلی بر اساس زمان ورود و پذیرش گردشگر است.
  • مبلغ پرداختی، نهایی است و در کشتی مبلغ دیگری پرداخت نخواهید کرد.
  • هزینه کافی شاپ و عکاسی بر عهده گردشگر می باشد.
  • به‌منظور پیشگیری از تکمیل ظرفیت بهتر است از قبل برنامه‌ریزی کنید و بلیت خود را سریع‌تر رزرو کنید.
  • هزینه رزرو برای کودکان زیر ۴ سال رایگان است.
  • نیازی به پرینت بلیت رزرو خود ندارید! 
  • این بلیت شامل قوانین چارتر بوده و غیرقابل استرداد (کنسل) می باشد.
  • زمان اعلام نامناسب بودن شرایط آب و هوا از سوی مراکز دریابانی، سرویس لغو میشود.
  • در صورت لغو سرویس با پشتیبانی تماس بگیرید تا هماهنگی جهت استفاده از خدمات این بلیت در روزهای بعد را مهیا کنند.
  • در روزهای مواج دریا، کشتی تاپ تورز کیش حرکت ندارد. لذا قبل از رزرو حتما با پشتیبانی کیش گردی تماس بگیرید.
  • در زمان بد بودن آب و هوا کشتی های تفریحی اجازه حرکت ندارند.

چرا باید از طریق سایت کیش گردی کشتی تاپ تورز کیش را رزرو کنیم؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • رزرو آنی و صدور لحظه ای
  • ضمانت عودت وجه در صورت کنسلی از طرف برنامه گذار
  • مشاورین حرفه ای و راهنمایی قبل از خرید

آیا برای خرید اینترنتی کشتی تاپ تورز از کیش گردی باید هزینه‌ بیشتری پرداخت ‌کنیم؟

  • به هیچ وجه! قیمت در کیش گردی پایین ترین نرخ در کیش است، ضمنا شما با خرید از کیش گردی می توانید از تخفیف های متنوع نیز برخوردار شوید.

چگونه هزینه رزرو بلیت کشتی تاپ تورز کیش را از طریق سایت کیش گردی پرداخت کنیم؟

  • اگر کارت بانکی شما رمز دوم دارد می توانید به صورت آنلاین خرید کنید. در غیر اینصورت می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید تا برای پرداخت کارت به کارت شما را راهنمایی کنند.

پس از خرید از سایت کیش گردی، بلیت کشتی تاپ تورز کیش، چگونه صادر می شود؟

  • پس از خرید، پیامکی به شماره شما ارسال خواهد شد. لینک آن را دانلود کرده و همراه خود داشته باشید.

نکته:

  • نیازی به پرینت بلیت خود ندارید! فقط کافی است بلیت را در گوشی خود به مسئول مربوطه نشان دهید.

برای نمایش دیگر تفریحات کیش به صفحه خرید مراجعه بفرمایید.

برای اطلاعات بیشتر و تخفیف تفریحات کیش ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

9 دیدگاه برای کشتی تاپ تورز کیش

  1. Ghodsian Reza (خریدار محصول)

    به نظرم بهترین کشتی جزیره تاپ تورز.
    کپیتان هم فوق العاده بود

  2. Samira

    فضای مناسب برای خانواده و دیدن ویو ۳۶۰ درجه جزیره عالیبود ممنون از کیش گردی

    • babak hosseinnia (خریدار محصول)

      درود بر شما،
      سپاس از اینکه نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشراک گذاشتید.
      پایدار و تندرست باشید.

  3. Aram

    سلام ، خیلی ممنونم از توضیحات کاملتون و اینکه ما رو راهنمایی کردید که بهترین انتخاب رو داشته باشیم . به تمامی دوستان حداقل ۱ بار سفر با این کشتی رویایی رو پیشنهاد میکنم .

    • babak hosseinnia (خریدار محصول)

      درود بر شما آرام عزیز، سپاس از اینکه نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشراک گذاشتید. پایدار و تندرست باشید.

  4. اریا

    عالی سفر بساز خوبی برای من خانوادم بود

  5. مژگان

    بهترین عالی ترین
    تایم غروب. کشتی بی نظیره

  6. مژگان

    عالی ترین

  7. مژگان

    عالی ترین کشتی به همراه موزیک فوق العاده

  8. maede

    فکر میکنم بهترین کشتی باشه

  9. maede

    عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *