بهترین کشتی تفریحی کیش کدام است؟

گشت دریایی در این جزیره زیبا، بدون شک خاطره ای بسیار عالی را برای گردشگران در کیش به ارمغان می آورد. میزبانی این کشتی ها معمولاً با پذیرایی نهار یا شام، اجرای موسیقی زنده و اجرای استند آپ کمدی توسط کمدین های حرفه ای همراه است. مهمتر اینکه قیمت ارزان و مقرون به صرفه بودن بلیط آن ها باعث شده تا بین مسافران از محبوبیت خاصی برخوردار شوند. به طور یقین بیشتر گردشگران در این جزیره مرجانی، حداقل یک بار کشتی های تفریحی کیش را تجربه کرده اند. لذا اگر می خواهید در سفر کیش خود، گشتی آرام به روی آب های نیلگون خلیج فارس داشته باشید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مقاله که در مورد بهترین کشتی تفریحی کیش است را از دست ندهید.

به طور کلی کشتی‌های تفریحی، از لحاظ برنامه هایی که برای گردشگران در نظر گرفته‌اند، شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند. برنامه‌ آنها شامل استند آپ کمدی، اجرای موسیقی زنده و مواردی از این دست می‌شود. معمولا سانس آنها بین دو تا سه ساعت به طول می انجامد.

تفاوت کشتی‌ها که باعث اختلاف قیمت بلیط آنها می‌شود، در میزان امکانات و خدمات دهی کشتی مثل کیفیت غذا، وسعت عرشه و ویژگی‌های این چنینی است. مطمئنا کشتی هر چقدر لوکس‌ و جدید باشد، امکانات بهتری را می تواند ارائه نماید. این برتری باعث می شود تا لحظات مهیج‌تری را برای گردشگران رقم بزند.

کشتی پنج ستاره تاپ تورز

کشتی پنج ستاره تاپ تورز جزو بزرگترین کشتی هایی است که در جزیره زیبای کیش در حال خدمت رسانی به گردشگران می باشد. این کشتی بسیار ایمن و به روز و در زمره بهترین کشتی تفریحی کیش به حساب می آید. دارای سالن های زیبا با امکانات بسیار عالی می باشد. کشتی تاپ تورز دارای تاییدیه های بین المللی و ظرفیت حمل مسافر تا ۲۷۵ نفر برای گشت دور تا دور جزیره کیش را دارد. از همه مهمتر اینکه این کشتی کلیه تجهیزات لازم را برای حفظ ایمنی و سلامت مسافرین و انجام یک دریانوردی ایمن را برخوردار می باشد.

علاوه بر مسافر، این کشتی تا ۸۰ تن بار و ۱۰ خودرو را می تواند از طریق دو ورودی، بارگیری و تخلیه کند. یکی از ویژگی های بارز و قابل توجه نخستین کشتی پیشرفته گردشگری ایرانی، سرعت و قابلیت دریانوردی آن در شرایط جوی مختلف است. کشتی تاپ تورز حتی در موج های بلند که تا ۴ متر ارتفاع داشته باشند هم می تواند بدون هیچ گونه مشکلی حرکت کند. مهندسی ساخت این کشتی به گونه ای طراحی شده تا لرزش ها و تکان های ناشی از امواج را به حداقل برساند.

این کشتی به طول تقریبی ۵۰ متر و عرض ۱۲ متر جزو دسته کشتی های زیر ۳۰۰۰ جی تی محصوب می شود. می توان گفت در زمره کشتی های نیمه سنگین قرار دارد. لذا چقدر زیباست که دور تا دور جزیره کیش را با فاصله ای ایمن و سرعتی مطلوب با بزرکترین کشتی کیش بگردید و از دیدن سواحل و دریای نیلگون خلیج همیشه فارس غرق در لذت شوید. سپس به عرشه دوم بروید و با موسیقی زیبای دی جی در آنجا دقایقی را در کنار همراهانتان محو دیدن زیبایی های خداوند شوید و لذت ببرید. در این زمان است که گردشگران حس زیبای دریانوردی واقعی را تجربه می کنند.

کشتی تفریحی کاتاماران تاپ تورز کیش دارای سه نوع بلیط مختلف می باشد:

  • سالن اکونومی ECO: این سالن به صورت عمومی طراحی شده است. این سالن محل اصلی اجرای موزیک زنده و استند آپ کمدی است و همچنین پذیرایی شام در این سالن انجام می گیرد.

بهترین کشتی تفریحی کیش کدام است؟

  • سالن Business Table: سالنی است با میزهای چهار نفره که هر میز به صورت اختصاصی بوده و گردشگران می توانند از یک تا چهار نفر آن را رزرو نمایند. موزیک و استند آپ کمدی از طریق تلویزیون های تعبیه شده در سالن نمایش داده می شود. گردشگران در حین پذیرایی می توانند به تماشای برنامه های جذاب هنرمندان نشسته و از شام خود لذت ببرند.

3

  • کابین خصوصی First Class Cabin: به صورت ۱۰ نفره است که گردشگران از یک تا ۱۰ نفر می توانند به صورت کاملا انحصاری آن را برای خود و همراهانشان رزرو کنند. این کابین کاملا محصور از سالن های دیگر است. در این اتاق زیبا این امکان فراهم است تا گردشگر بتواند از پنجره اتاق خود، دریای زیبای خلیج فارس را ببیند و لذت ببرد.

2

در خاتمه لازم است به این نکته اشاره کنیم، کلا کشتی ها در جزیره کیش به دو دسته کشتی های آکواریوم و کشتی های تفریحی تقسیم می شوند. کشتی های آکواریوم، دارای کف شیشه ای و پنجره هایی در عمق آب است که شما می توانید از پشت پنجره ها و کف شیشه ای آن از تماشای موجودات آبزی خلیج فارس لذت ببرید. اما کشتی های تفریحی جزو آن دسته از شناورها هستند که با برگزاری جنگ های شبانه شاد، اجرای موسیقی و استند آپ کمدی بر روی آب های خلیج فارس به حرکت درآمده و کشتی را به یک کنسرت شناور بر روی دریا تبدیل می کنند!. لذا امیدواریم در زمان حضورتان در جزیره زیبای کیش این تفریح عالی و خاطره انگیز را امتحان کنید و لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *