پارک برفی پنگوئن کیش، تجربه سرما در گرما!

جزیره کیش پر از جاذبه های تفریحی و امکانات بیشماری است تا گردشگران بتوانند با هر نوع سلیقه ای که دارند لحظات شادی را برای خود و همراهانشان رقم بزنند. به همین دلیل معروف است به جزیره شادی ها! یکی از جاذبه های گردشگری این جزیره زیبا، پارک برفی کیش با نام پنگوئن است. مساحت این پارک نوزده هزار متر مربع و شبیه به کلبه های یخی اسکیموها است، که یک پنگوئن نیز در کنار آن است! پارک برفی پنگوئن کیش با هدف جذب گردشگران داخلی و خارجی مشابه پارک برفی کشورهای حاشیه خلیج فارس ساخته شده است که در ادامه سعی داریم به طور مختصر بخش هایی از این پارک جذاب را برای شما بازگو کنیم.

مجموعه پینگو فان در پارک برفی کیش:

یکی از قسمت های مهم پارک برفی پنگوئن، پینگوفان است، که در طبقه منفی یک مجموعه واقع شده است. پینگو فان شباهت زیادی به مجموعه اسکی دبی دارد که شما را به سمت انواع بازی های برفی از جمله اسنوبورد، سورتمه، برف‌ بازی، ساخت آدم‌ برفی، تیوپ سواری و حتی اسکی می برد. جالب است بدانید که جذاب ترین بخش برای ساکنان جنوب کشور پینگوفان است، زیرا اقلیم جنوب دارای آب و هوایی گرم و شرجی است. لذا خیلی از افراد کوچک و بزرگ آن منطقه شاید هنوز برف را تجربه نکرده باشند، که با وجود این مجموعه آنها می توانند تجربه برف بازی را توام با لذت و شادی را با خود به شهر و دیارشان به ارمغان ببرند.

البته قسمت برفی پینگو فان نیز دارای بخش های دیگری است و به بازی ها و تفریحات برفی ختم نمی شود. در این بخش بازی های شاد و هیجان انگیزی مثل سالن تیراندازی ۱۰ متر استاندارد شامل تفنگ و تپانچه بادی، امکانات بدنسازی، سالن بیلیارد با بخش مخصوص اسموک‌ فری، بازی رالی مجازی و از این قبیل تفریحات نیز وجود دارد.

در این قسمت از پارک برفی می توانید از واقعیت مجازی جدیدی که به تازگی نصب شده لذت ببرید و اوقات خوشی را برای خودتان و خانواده یا دوستانتان رقم بزنید و بازی های واقعیت مجازی را انجام دهید یا فیلم ببنید و آدرنالین بالا را تجربه کنید. این مجموعه برای اشخاصی که می خواهند تفریحات خاص و تازه را تجربه کنند، مناسب است، زیرا در آینده قرار است در آن سالن بولینگ، دیواره یخی، بانجی‌ جامپینگ، پیست اتوموبیل‌ رانی و حتی پرواز با جایروکوپتر و پراگلایدر احداث شود.

پارک برفی پنگوئن کیش، تجربه سرما در گرما!

پینگو فود:

فودکورت پینگو فود در بالاترین طبقه قرار دارد و شامل چند رستوران و فست فود است. در آنجا غذاهای ایرانی، ترکی، دریایی و همچنین سالادهای متنوع و لذیذی سرو می شود.

شاید بتوان گفت یکی از بخش های جذاب پینگو فود این است که شما می توانید هنگام غذا خوردن، دوستان یا اعضای خانواده خود را که در سالن پینگوفان مشغول برف بازی هستند، تماشا کنید و یا اینکه می توانید هنگام صرف غذا به تراس بزرگ و زیبای این فودکورت رفته و از نمای چهار فصل آن که در هر فصل منظره ای متفاوت را داراست، لذت ببرید.

پینگو کافه:

اگر می خواهید کمی استراحت کنید، به کافی شاپ اصلی این مجموعه با نام پینگو کافه، حتما سر بزنید. خوردن یک فنجان قهوه داغ در دمای زیر صفر درجه، می تواند لذت یک روز سرد برفی را در گرمای جنوب به شما هدیه دهد. در این کافه انواع دسر، شیرینی، دمنوش و نوشیدنی‌ های سرد ترکیبی خاص سرو می شود. علاوه بر این در پینگو کافه انواع آبمیوه تازه ترکیبی که دارای طعم های خاص هستند نیز به علاقمندان ارائه می شود.

نانوایی در پارک برفی کیش:

در این نانوایی انواع شیرینی، نان، شیرمال و از این قبیل شیرینی ها و نان های خوشمزه‌ سرو می شود. در هر کجای مجموعه برفی کیش که باشید، عطر نان ها شما را به سمت پینگو بیکری می کشاند. شما می توانید ضعف خود را با این تنقلات سالم که اورگانیک نیز می باشند، از بین ببرید.

پینگو شاپ:

یکی از بخش های جذاب این پارک برفی، مرکز خرید آن با نام پینگو شاپ است و در طبقه همکف قرار دارد.

پینگو هوم پلاس:

برند معروف IKEA در پینگو هوم پلاس قرار دارد. در اینجا شما می توانید تمامی محصولات IKEA را مثل لوازم خانگی، وسایل دکوری بسیار زیبا و منحصر به فرد را مشاهده و خریداری نمایید.

پینگو کافئین:

بهترین طعم قهوه و مزه شکلات را فقط در پینگو کافئین تست کنید! خیلی ها دوست دارند قهوه ای را خریداری کنند که ترکیبی از روبوستا و عربیکا باشد! خیلی ها اصل بودن کالا برایشان بسیار مهم است. اگر شما نیز در این دسته از اشخاص قرار دارید، می توانید به پینگو کافئین مراجعه کنید و هر نوع قهوه یا شکلاتی که نیاز دارید را تهیه کنید.

سخن آخر اینکه:

این مجموعه بزرگ هر روز در حال گسترش است و ما بی صبرانه منتظر آماده شدن قسمت های جدید و شگفت انگیز آن هستیم. لذا توصیه می کنیم در سفر به کیش پارک برفی پنگوئن را در اولویت برنامه های خود بگنجانید. کیش جزیره زیبایی ها و بهشت خانواده ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *