تفریحات خانوادگی کیش کدامند؟

 جزیره مرجانی کیش، یکی از بهترین و بی نظیرترین مقاصد گردشگری ایرانیان است، که به‌ لطف وجود تفریحات خانوادگی کیش و برنامه‌های سرگرم‌ کننده بسیاری که دارد، می تواند اوقات خوشی را برای همه گردشگران رقم بزند. تنوع تفریحات کیش به ‌اندازه ای است، که قطعا در طول یک سفر کوتاه نمی توانید همه‌ آن‌ها را استفاده کنید. در حقیقت این موضوع به‌ مدت زمان سفر و بودجه‌ شما بستگی مستقیم دارد. بهتر است بگوییم اگر اهل هیجان باشید، بهترین جا را انتخاب کرده‌اید.

کیش نیز همانند سایر نقاط کشور تحت‌ تاثیر شیوع کرونا، چندین ماه محدودیت و ممنوعیت سفر گردشگران را تجربه کرد. رعایت پروتکل های بهداشتی، این امکان را به وجود آورد تا گردشگران بتوانند به این جزیره زیبا سفر کنند.

معرفی بخشی از تفریحات خانوادگی کیش

تفریحات کیش را تمامی اعضای خانواده می توانند استفاده کنند. حال در بعضی از تفریحات به صورت تکی و در برخی نیز به صورت گروهی امکان استفاده از تفریحات می باشد. تفریحات آبی مثل فلای بورد، اسکوتر زیر دریایی، اسکی روی آب، پدل بورد و یا موارد دیگری از این قبیل را نمی توان جمعی از آن استفاده کرد. بیشتر تفریحات کیش خانوادگی است. تا لذت در کنار هم بودن به مراتب لذت تفریح را چندین برابر می کند.

به طور مثال می توان به تفریحات آبی مثل شاتل سواری، جت اسکی، پاراسل، و خیلی اقلام دیگر و یا اینکه در تفریحات غیر دریایی مثل جنگ ها و شوهای شبانه که بسیار طرفدار دارد و سراسر خنده و شادی است، بازدید از اماکن تاریخی مثل تک بادگیر کیش و یا اینکه خانه مردم شناسی بومیان جزیره کیش و خیلی برنامه هایی که بقدری تعدادشان زیاد است شاید نام بردن آنها در حوصله این مقاله نباشد.

تفریحات خانوادگی کیش کدامند؟

کشتی های تفریحی

قبل از هر چیز قصد داریم از شناوری اسم ببریم که زبانزد خاص و عام در این جزیره مرجانی است و آن کشتی تفریحی تاپ تورز است. کشتی تاپ تورز بهترین و لذت بخش ترین قسمت تفریحات شما در کنار خانواده می باشد. زیرا از همان ابتدای ورود به این کشتی رویایی با برنامه های استند آپ کمدی، موسیقی و پذیرایی مواجه خواهید شد. بهترین گروه موزیک، خواننده و همچنین حضور اسندآپ کمدین معروف که نمی گذارد حتی ثانیه ای خنده از صورت شما محو شود!

کشتی آکواریوم از دیگر تفریحاتی است که کنار خانواده مسلما به شما خوش خواهد گذشت. آب های اطراف جزیره کیش محل زندگی انواع موجودات دریایی نظیر مرجان ها، ماهی های تزئینی و خوراکی، توتیاها، خرچنگ ها، ستاره دریایی و … است. در این کشتی ها تازه به بخش کوچکی از عظمت پروردگار جهانیان آگاه می شود. دیدن زیبایی ها و عجایب اعماق دریا بقدری خارق العاده است که گذر زمان برایتان مسلما بی معنی خواهد بود. کشتی ها با فاصله ای امن از جزیره جدا می شوند. آنها با استفاده از کف شیشه ای خود، شما را غرق زیبایی ها آبزیان و موجودات زیر آب خواهند کرد.

تفریحات هیجانی

آیا شما، دایناسورها را از نزدیک مشاهده کرده اید؟ می توانید به اتفاق خانواده به دیدن این عجایب عالم خلقت بروید و از تم پارک سنتر کیش و دنیای ژوراسیک دیدن کنید. در این مجموعه، علاوه بر سفر در زمان، قوانین علمی جا افتاده در ذهن شما نیز تغییر خواهد کرد! و مطمئنا برای کودکان شما بسیار هیجان انگیز خواهد بود. مخصوصا برای بچه ها، که فقط در درس های خود پیرامون دایناسورها و موجودات عجیب میلیون ها سال پیش، چند خطی خوانده و نهایتا عکسی از آنها دیده باشند!! اما در این پارک می توانند از نزدیک با آنها آشنا شوند.

در کنار بخشهای اصلی تم پارک سنتر کیش، مجموعه موزه هنری با رویکرد جزیره زیبای کیش، کارگاه آموزشی و آمفی تئاتر حرفه ای دارای برنامه های بسیار جذاب و در عین حال آموزنده برای همه اعضای خانواده، بخش‌های متنوعی نظیر فروشگاه، کافه و رستوران و نظایر آن وجود دارد که می توانید در کنار خانواده از آن لذت ببرید. فقط مراقب ساعت باشید چون در آن پارک ساعت به سرعت حرکت می کند! به طوریکه زمان داخل شدن هوا روشن است و زمانی که از آنجا خارج می شوید، مطمئنا هوا تاریک شده است!.

شب گردی و جنگ های شبانه

شب گردی های کیش هم لطف خاص خودش را دارد، به خصوص شو ها و جنگ های شبانه آن که سراسر شادی و خنده است. جنگ های شبانه کیش ساعاتی به دور از تنش و استرس را برای شما و خانواده، به ارمغان می‌آورند. جنگ دینامیت شو، جنگ ارم، جنگ ایرانیا، پازل شو، پرشین شو، جنگ ستارگان رنگارنگ و خیلی های دیگر از اینگونه برنامه های مفرح فقط هدفشان شاد کردن گردشگران است.

تنوع تفریحات خانوادگی کیش مثل تفریحات آبی و غیر آبی در این جزیره زیبا و امن بقدری زیاد است که نمی توان در چند خط از آنها نام برد و یا اینکه خلاصه ای را از آنها بازگو کرد. آری، کیش بهشت خانواده ها است. جزیره ای امن و آرام، بدور از دغدغه های شهرهای بزرگ در سرزمین اصلی، وجود هوایی پاک که در هیچ کجا نمی توان مثلش را جست و جو کرد. به کیش سرزمین زیبایی ها خوش آمدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *