پارک دلفین کیش

(دیدگاه کاربر 1)

پارک دلفین کیش, آیا تاکنون دیدین که دلفین نقاشی کنه!! یا اینکه مرغ شاخ‌ دار را از نزدیک دیدین!؟ همه اینها به اضافه خیلی عجایب دیگه فقط در پارک دلفین کیش موجود است! پس وعده ما با شما در پارک دلفین کیش

  • ساعت شروع برای سانس عصر از 16:30
  • فقط یکبار پرداخت کنید.
  • هر بلیط مخصوص یک نفر است.
  • بدون هیچ محدودیتی در تعداد خرید.
  • نوزاد زیر 2 سال به شرط ارائه کارت شناسایی رایگان می باشد.
  • کودک 2 تا 4 ساله نیم بها و فقط از طریق دفتر فروش مستقر در پارک دلفین با ارائه کارت شناسایی صادر می گردد.

جهت رزو بلیط با شماره 09347688902 تماس بگیرید

جهت نمایش سانس ها لطفا تاریخ را انتخاب کنید

انتخاب تاریخ

آشنایی با پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش یکی از جاذبه‌های تماشایی جزیره کیش است. اغلب افرادی که به کیش سفر می‌کنند برای تماشای بازی‌های جذاب دلفین‌ها از این پارک بازدید می‌کنند. علاوه‌بر دلفین‌های دوست داشتنی، فضای سبز زیبا، باغ پرندگان، آکواریوم آب شور و … نیز از سایر جذابیت‌های این پارک محسوب می‌شود که همه ساله گردشگران زیادی را به جزیره کیش جذب می‌کند. در اینجا قصد داریم جاذبه‌های آن به‌طور کامل آشنا شویم. بنابراین اگر قصد بازدید از این پارک زیبا را دارید با ما همراه باشید.

آشنایی با پارک دلفین کیش

آشنایی با پارک

پارک دلفین کیش پارکی است که در سال ۱۳۸۴ در جنوب شرقی جزیره کیش تاسیس شد. مکان احداث این پارک به گونه‌ای است که فاصله زیادی تا مرکز شهر ندارد و افراد می‌توانند با وسیله نقلیه شخصی، عمومی و حتی دوچرخه خود را به این مجموعه برسانند. این پارک دارای مساحتی در حدود ۱۰۰ هکتار است و قسمت‌های مختلفی از قبیل: دلفیناریوم، باغ پرندگان، آمفی تئاتر و تونل اکواریوم آب شور در آن وجود دارد. بازدید از تمامی بخش‌های این پارک در حدود ۴ ساعت طول می‌کشد.

در پارک دلفین علاوه‌بر دلفین‌ها موجودات دریایی جذاب دیگری مانند شیر دریایی، پنگوئن، گربه و گراز دریایی نیز دیده می‌شود. همچنین در فضای سبز این مجموعه گونه‌های گیاهی جالب توجهی از قبیل درخت اکالیپتوس، بنجامین، کاکتوس‌های گوناگون، جونیا پروس، سیاه نوفیلد، کهور، تکوما و آکاسیا کاشته شده است.

در بخش باغ پرندگان پارک دلفین بالغ بر ۱۰۷ گونه از پرندگان نگهداری می‌شوند. پرندگانی مانند طوطی ماکائو، پنگوئن آفریقایی، شترمرغ، توکان، پلیکان، لک لک، قو، و تورکو در باغ پرندگان این مجموعه دیده می‌شود. علاوه‌براین خزندگانی مانند تمساح پوزه کوتاه، مار بوآ، لاک پشت و کروکودیل را نیز می‌توان مشاهده کرد. در این مجموعه قسمت‌هایی تحت عنوان آکواریوم آب شور، تونل خزندگان، کلاسیک شو، رستوران، اقامتگاه و بوفه نیز برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

در بخش کلاسیک شو پارک دلفین در کیش برنامه‌های نمایشی مهیج برای گردشگران اجرا می‌شود. برنامه‌های نمایشی این بخش همراه با حضور کمدین‌های معروف، اجرای رقص نور و موسیقی زنده به تماشگران ارائه می‌گردد. این بخش جزء بخش‌های پر طرفدار پارک دلفین به شمار می‌آید که بسیار خاطر انگیز است.

رزرو پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش , بازدید از این پارک از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۰:۳۰ برای عموم افراد امکان‌پذیر است. در این مدت زمان می‌توان به خوبی جای جای این مجموعه را بازدید کرد. بهتر است رزرو پارک دلفین را از قبل انجام دهید و نیم ساعت قبل حدود ساعت ۱۵:۳۰ در مجموعه حضور پیدا کنید.
بازدید از مجموعه پارک دلفین در کیش به‌صورت زمان‌بندی شده است. بازدید از باغ پرندگان این مجموعه از ساعت ۱۶ تا ۱۶:۴۵ و بازدید از استخر دلفین‌ها و شیرهای دریایی از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ امکان‌پذیر است. در نهایت تا ساعت ۲۰ نیز از برنامه‌های مهیج کلاسیک شو، دیدن می‌شود. لازم به ذکر است که رزرو این مجموعه برای فصل‌های پاییز و زمستان به‌دلیل آب و هوای مساعدتر می‌تواند تجربه شیرین‌تری برای افراد به همراه بیاورد.

پارک دلفین کیش

نمایش دلفین ها

مجموعه پارک دلفین و باغ پرندگان یکی از جاذبه های معروف و شگفت انگیز در جزیره زیبای کیش می باشد که پیشنهاد می کنیم در سفر به این جزیره هیجان انگیز بازدید از پارک دلفین و باغ پرندگان را در برنامه سفر خود بگنجانید. بهتر است بدانید که ‌‌(دلفیناریوم) اولین پارک دلفین ایران است. پارک دلفین و باغ پرندگان کیش مجموعه ای سر سبز با مساحت ۱۰۰ هکتار می باشد که در محوطه خود انواع گونه های گیاهی را جای داده است. دولفیناریوم کیش و باغ پرندگان در یک مجموعه قرار گرفته اند و شما با تهیه بلیت ورودی، از هر دو مکان می‌توانید دیدن کنید.

امکانات پارک دلفین در کیش

پارک دلفین در کیش با ۱۷۰۰۰ متر مکعب آب، فضای بزرگ و زیبایی برای بازی دلفین‌ها ایجاد کرده است که سلامت دلفین‌ها را نیز به خوبی تأمین می‌کند. افراد می‌توانند با کمک مسئولان بخش، علاوه‌بر مشاهده رقص دلفین‌ها، به آن‌ها غذا بدهند، دلفین‌ها را لمس کنند و با آن‌ها توپ بازی کنند. به منظور تردد آسان در بخش‌های مختلف این پارک و رفاه حال بازدیدکنندگان، اتوبوس‌های قطاری در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توان به تمامی بخش‌های این مجموعه دسترسی داشت.

هتل‌هایی مانند هتل مارینا، ترنج و داریوش در نزدیکی پارک دلفین کیش احداث شده است که با اقامت در این هتل‌ها می‌توان در مدت زمان کمی به پارک دلفین دسترسی پیدا کرد. بهترین هتل‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها با ظرفیت‌های بالا در این محدوده برای رفاه بیشتر گردشگران ایجاد شده است. علاوه‌براین برای افرادی که علاقه به خرید از جزیره کیش دارند، بازار مرجان کیش در نزدیکی پارک دلفین تاسیس شده است تا بتوانند سوغات مورد نظر خود را خریداری نمایند.

یکی‌دیگر از امکاناتی که برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است؛ عکاسان مجموعه است. عکاسانی که در این پارک حضور دارند می‌توانند لحظات به یادمانی در پارک دلفین را به‌صورت حرفه‌ای ثبت کنند و در صورت تمایل آن را چاپ کنند. علاوه‌براین می‌توانند عکس دلخواه افراد را نیز بر روی اشیا یا لیوان چاپ کنند. با توجه به چنین امکاناتی بازدیدکنندگان می‌توانند یک روز تفریحی خاطره‌انگیز را در پارک دلفین سپری کنند و از غذاهای با کیفیت و لذیذ رستوران‌های موجود در این محدوده نیز بهره‌مند شوند.

رزرو پارک دلفین کیش

مکان های دیدنی پارک

قیمت پارک دلفین کیش

برای دیدن از پارک دلفین باید بلیط ورودی تهیه کنید. قیمت بلیط این پارک دلفین در حال حاضر به مبلغ ۳۵۰ هزار تومان است. با تهیه بلیط می‌توانید علاوه‌بر بازدید از پارک دلفین و دلفین شو از مجموعه باغ پرندگان، آکواریوم آب شور و کلاسیک شو نیز دیدن کنید. هزینه پارک دلفین در کیش برای کودکان زیر دو سال رایگان است. همچنین کودکانی که در محدوده سنی ۲ تا ۴ سال باشند با هزینه نیم بهاء می‌توانند از این مجموعه دیدن کنند. بازدید از این مجموعه و تماشای بازی و رقص دلفین‌ها تجربه بسیار دلنشینی برای کودکان است. به‌ویژه اولین مواجه کودکان با دلفین می‌تواند خاطره به یاد ماندنی در ذهن آن‌ها باشد. توپ بازی با دلفین‌ها و دیدن نقاشی آن‌ها برای تمامی افراد به ویژه کودکان بسیار جالب و مهیج است.

هزینه پارک دلفین کیش

هزینه پارک دلفین در کیش به منظور بازدید از این پارک دیدنی و کلیه مجموعه‌های آن ۳۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. با این هزینه پارک دلفین‌ها، باغ پرندگان، آکواریوم آب شور، تونل خزندگان و کلاسیک شو نیز بازدید می‌شود. در بخش آکواریوم آب شور این مجموعه می‌توان ماهی‌های کمیاب و منحصر به فردی را مشاهده کرد. همچنین در آن بخشی به حیوانات تاکسیدرمی شده اختصاص داده شده است که برای اغلب افراد جذابیت بالایی دارد. بنابراین با توجه به جذابیت بالای این مجموعه این هزینه کاملاً مقرون‌به‌صرفه است. اما با استفاده از خرید آنلاین بلیط می‌توانید از برخی تخفیف‌های آن نیز بهره مند شوید و با قیمت ارزان‌تری از پارک دلفین دیدن نمایید.

هزینه پارک دلفین کیش

هزینه پارک دلفین کیش

تخفیف پارک دلفین کیش

به منظور کاهش هزینه‌های سفر خود توصیه می‌شود از تخفیف پارک دلفین کیش استفاده نمایید. بلیط ورودی این مجموعه به‌صورت دوره‌ای و متناسب با فصول مختلف سال شامل تخفیفات ویژه‌ای می‌شود. معمولاً در ماه‌های گرم سال این مجموعه تخفیف بیشتری دارد. بنابراین با دنبال کردن رویدادهای مربوط به این مجموعه می‌توانید از تخفیفات آن بهره‌مند شوید و بدون محدودیت در تعداد خرید به تعداد دلخواه بلیط این مجموعه را برای خود و خانواده خود تهیه کنید. توجه داشته باشید که هنگام خرید آنلاین بلیط پارک دلفین از مرجع آن به‌طور دقیق اطمینان حاصل کنید و تنها از مراجعی بلیط خود را خریداری نمایید که مجاز و معتبر باشند. برخی از سایت‌ها به‌طور غیر مجاز، اقدام به فروش بلیط ارزان قیمت پارک دلفین می‌کنند و از این طریق از افراد کلاه‌برداری می‌کنند. به همین دلیل باید قبل از خرید بلیط از مرجع مورد نظر اطمینان حاصل کرد.

قیمت بلیط پارک دلفین کیش

اطلاع از هزینه‌ها برای اغلب افراد حائز اهمیت است. از آنجا که جزیره کیش یکی از مناطق توریستی کشور محسوب می‌شود ممکن است هزینه‌های آن برای برخی از افراد مقرون‌به‌صرفه نباشد. به همین دلیل در صورتی که قیمت بلیط پارک دلفین در کیش متناسب با هزینه‌های سفر شما نیست؛ حتماً بلیط این پارک را در تخفیفات دوره‌ای خریداری نمایید تا علاوه‌بر بازدید از این مکان زیبا و دیدنی بتوانید هزینه‌های خود را نیز به نحو احسن مدیریت کنید.

پارک دلفین کیش نظرات

اغلب افرادی که از پارک دلفین کیش دیدن می‌کنند از آن به‌عنوان یک تجربه دلنشین و جذاب یاد می‌کنند. تماشای بازی و رقص دلفین‌ها و نحوه ارتباط صمیمانه آن‌ها با انسان‌ها نظر تمامی افراد را به خود جلب می‌کند و خاطره جذابی را به ارمغان می‌آورد. به همین خاطر اگر به بررسی نظرات بازدیدکنندگان این مجموعه بپردازید شاهد رضایت خاطر آن خواهید بود. به طوری که اغلب افراد تمایل دارند مجددا از این پارک دیدن کنند.

بلیط پارک دلفین کیش

بلیط پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش فیلم

پارک دلفین کیش به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش انتخاب مناسبی برای گردشگران و مسافران کیش است. با بازدید از این مجموعه و استفاده از امکانات آن می‌توانید یک سفر به یاد ماندنی را برای خود و خانواده خود رقم بزنید و یکی از مجموعه‌های زیبا در خاورمیانه را بازدید کنید.

ویژگی ها

  • مدت زمان استفاده مفید از آیتم شنا با دلفین ها تقریبا ۱۵ تا ۲۰ دقیقه می باشد.
  • استفاده از غرفه عکاسی در تمام سانس ها امکان پذیر است.
  • عکاسان حرفه ای این مجموعه، عکس های یادگاری شما با دلفین ها و سایر قسمت ها را ثبت خواهند کرد، که با پرداخت هزینه می توانید عکس های خود را خریداری کنید.
  • بازدیدكنندگان در مجموعه توسط قطار به پارك پرندگان و سپس به دلفیناریوم کیش هدایت می‌شوند.

آیتم های پارک دلفین کیش

  • دلفین شو
  • بازدید از باغ پرندگان
  • تونل خزندگان
  • کلاسیک شو (در ایام عزاداری اجرا نمی شود)
  • آکواریوم آب شور (بدلیل شیوع کرونا تعطیل می باشد)
  • و موارد بسیار دیگر که راهنمایان در آن مجموعه، به شما معرفی خواهند کرد.
تخفیف پارک دلفین کیش

تخفیف پارک دلفین کیش

در باغ پرندگان چه گونه هایی وجود دارد؟

  • انواع درناهای تاج دار، انواع لک لک ها مارابو و سدلبیلد، پلیکان های پا خاکستری و سفید، فلامینگوها، طاووس های زیبا، انواع گونه های قو، انواع طوطی ‌های سبز، ماکائو، کاسکو، قرقاول چینی، کاکاتو آلبا، توکان، پنگوئن‌های پا سیاه، مرغ شاخ‌ دار و بسیاری دیگر

خدمات پارک دلفین های کیش:

**ساعت اجرا در طول سال تغییر می کند**

  • باغ پرندگان / Birds Garden از ساعت ۱۵:۰۰ تا ساعت ۱۶:۰۰
  • کلاسیک شو / Classic Show از ساعت ۱۶:۱۵ تا ساعت ۱۷:۰۰
  • دلفین شو / Dolphin Show از ساعت ۱۷:۱۵ تا ساعت ۱۸:۰۰

قوانین و مقررات:

  • شروع سانس ها از ساعت ۱۵ الی ۱۸ می باشد.
  • پارک دلفین کیش واقع در جاده جهان می باشد.
  • هر بلیت مخصوص یک نفر است.
  • هزینه کافی شاپ و عکاسی بر عهده گردشگر می باشد.
  • ۱۵ دقیقه قبل از شروع برنامه در پارک حضور داشته باشید.
  • اعتبار استفاده از بلیت، طبق تاریخ درج شده بر روی آن بوده و در صورت انقضاء، بلیت فاقد اعتبار می باشد.
  • ورود دوربین های عکاسی نیمه حرفه ای و حرفه ای با لنز و زوم ۳۵ میلیمتر به بالا و همچنین دوربین فیلم برداری به مجموعه پارک دلفین های کیش ممنوع می باشد.
  • ورود هرگونه کالسکه به کلیه سالن های مجموعه پارک دلفین های کیش ممنوع می باشد.
  • مبلغ پرداختی نهایی است، در محل مجموعه مبلغ دیگری پرداخت نخواهید کرد.
  • به‌ منظور پیشگیری از تکمیل ظرفیت بهتر است از قبل برنامه‌ریزی کنید و بلیت خود را سریع‌تر رزرو کنید.
  • نیازی به پرینت بلیت رزرو خود ندارید! فقط کافی است تصویر بلیت رزرو شده را در گوشی خود به مسئول مربوطه نشان دهید و تمام!
  • این بلیت شامل قوانین چارتر بوده و غیرقابل استرداد (کنسل) می باشد.
  • تهيه بليت برای کودکان ۲ سال به بالا الزامی بوده و بهای آن کامل می باشد.
  • همراه داشتن هرگونه مواد غذایی، نوشیدنی و سیگار مجاز نمی باشد.
  • هرگونه عکسبرداری و فیلمبرداری در پارک ممنوع است.
  • همراه داشتن ماسک در شهربازی و تفریحات هیجانی الزامی می باشد.

پارک دلفین کیش

چرا باید از طریق سایت کیش گردی، پارک دلفین کیشرا رزرو کنیم؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • رزرو آنی و صدور لحظه ای
  • ضمانت عودت وجه در صورت کنسلی از طرف برنامه گذار
  • مشاورین حرفه ای و راهنمایی قبل از خرید

آیا برای خرید اینترنتی بلیت پارک دلفین کیش از کیش گردی باید هزینه‌ بیشتری پرداخت ‌کنیم؟

  • به هیچ وجه! قیمت در کیش گردی پایین ترین نرخ در کیش است، ضمنا شما با خرید از کیش گردی می توانید از تخفیف های متنوع نیز برخوردار شوید.

چگونه هزینه رزرو بلیت پارک دلفین کیش را از طریق سایت کیش گردی پرداخت کنیم؟

  • اگر کارت بانکی شما رمز دوم دارد می توانید به صورت آنلاین خرید کنید. در غیر اینصورت می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید تا برای پرداخت کارت به کارت شما را راهنمایی کنند.

پس از خرید از سایت کیش گردی، بلیت چگونه صادر می شود؟

  • پس از خرید، لینک دانلود بلیت برای شما نمایش داده می شود. ضمنا پیامکی به شماره شما ارسال خواهد شد که دارای لینک دانلود بلیت خریداری شده است. آن را دانلود کرده و همراه خود داشته باشید.

نکته:

  • نیازی به پرینت بلیت خود ندارید! فقط کافی است تصویر آن را در گوشی خود به مسئول مربوطه نشان دهید.

برای نمایش دیگر تفریحات کیش به صفحه خرید مراجعه بفرمایید.

برای اطلاعات بیشتر و تخفیف تفریحات کیش ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

1 دیدگاه برای پارک دلفین کیش

  1. محمدرضا منفرد

    اوکی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *