کشتی اوستا کیش

(دیدگاه کاربر 1)

 

  • دارای عرشه بسیار زیبا و سالن سرپوشیده بزرگ.
  •  در کشتی مبلغ دیگری بابت شام یا نهار و موزیک پرداخت نخواهید کرد.
  •  گشت دریایی 2 ساعته همراه با اجرای موزیک زنده بسیار شاد در سالن و روی عرشه.
  • مسافرين در طول سفر از پوشش بيمه برخوردار مي باشند.
  • تهيه ي بليت براي کودکان ۴ سال به بالا الزامي بوده و بهاي آن کامل می باشد.
  • حضور ميهمانان ۳۰ دقيقه قبل از حرکت کشتي در ترمينال مسافري بندرگاه الزامي مي باشد

جهت نمایش سانس ها لطفا تاریخ را انتخاب کنید

انتخاب تاریخ

همه چیز درباره کشتی اوستا کیش؛ ویژگی ها، امکانات، رزرو و خرید بلیط

کشتی اوستا یکی از جاذبه های گردشگری جزیره زیبای کیش است. این کشتی در واقع اولین کشتی ایرانی است که بر روی آب های نیلگون خلیج فارس موجبات تفریح و آرامش مسافران را فراهم می کند. به نوعی می توان گفت که اوستا یک رستوران ۵ ستاره شناور بر روی دریاست.

شاید پیش از این عکس کشتی اوستا کیش را دیده باشید. مساحت این رستوران کشتی زیبا ۲۴۰ متر مربع است. از مشخصات اصلی آن می توان به دو طبقه سرپوشیده اشاره کرد. ضمن اینکه یک طبقه دیگر نیز بر روی عرشه کشتی قرار گرفته است. همچنین دو سالن بزرگ به عنوان سالن پذیرایی و کافی شاپ در طبقه پایینی کشتی طراحی شده اند.

ظرفیت سالن اصلی کشتی تفریحی اوستا در کیش ۲۵۰ نفر است. عرشه کشتی دارای امکانات کاملا پیشرفته ای است که برای پذیرایی از مهمانان طراحی شده است. از جمله این امکانات می توان به سایه بان و سیستم های خنک کننده اشاره کرد. مهمانان می توانند ضمن استفاده از انواع امکانات موجود بر روی کشتی، از منظره زیبای دریا لذت ببرند. دقت داشته باشید که بر روی عرشه کشتی نیز یک کافی شاپ برای ارائه خدمات به مشتریان وجود دارد.

1

ویژگی های اصلی کشتی اوستا

کشتی اوستا در کیش بزرگ ترین کشتی ایران است که به صورت سه طبقه توسط مهندسان و متخصصان ایرانی طراحی و راه اندازی شده است. عملکرد این کشتی کاملا بی صدا بوده و فضایی کاملا آرامبخش برای مهمانان فراهم آورده است. دلیل این امر استفاده از ژنراتورهای سایلنت می باشد.

نکته بسیار مهم آن است که چون در طراحی این کشتی، مسائل فنی به صورت دقیق و کامل رعایت شده اند، در نتیجه هرگز بوی گازوئیل در قسمت های مختلف کشتی، از جمله در قسمت سالن و یا بر روی عرشه به مشام نمی رسد.

عرشه اوستا یکی از اصلی ترین طبقات کشتی است که جهت رفاه حال مهمانان دارای امکانات متعدد و فوق العاده ای است. در قسمت عرشه کشتی و نیز در قسمت سالن اصلی همواره گروه های موسیقی در حال اجرا برنامه زنده هستند. مهمانان این کشتی امکان آن را دارند که به مدت دو ساعت بر روی آب های نیلگون خلیج فارس گردش کرده و ضمن گوش سپردن به نوای موسیقی زنده، از چشم انداز زیبای دریا لذت ببرند.

غذای کشتی اوستا، چه ناهار باشد یا شام، کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه اضافه برای آن نیست. هر خانواده می تواند طی مدت گردش دو ساعته بر روی دریا، یک میز اختصاصی داشته باشد. کافه تریا، غرفه نقش زدن حنا و نیز غرفه عکاسی از دیگر امکانات و ویژگی های این کشتی هستند. ضمن اینکه همه مسافران برای این سفر دو ساعته بیمه خواهند شد.

ضمنا به این نکته توجه داشته باشید که راهروهای این کشتی به گونه ای طراحی شده اند که مسافران استفاده کننده از ویلچر نیز بتوانند به راحتی در آنها رفت و آمد داشته باشند.

 

موسیقی و سرگرمی

یکی از مهم ترین ویژگی های کشتی اوستا، اجرای موسیقی زنده، استند آپ کمدی و انواع برنامه های شاد و سرگرم کننده است. در طبقه میانی کشتی سالن اصلی قرار دارد که مسافران در اولین لحظه ورود خود، متوجه نورپردازی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز آن خواهند شد.

در میانه این سالن یک استیج قرار دارد که بر روی آن گروه های موسیقی به اجرای موسیقی زنده می پردازند. همچنین استند آپ کمدی ها و سایر برنامه های سرگرم کننده نیز بر روی همین استیج انجام می شوند. قرار گرفتن استیج در قسمت میانی سالن موجب می شود که دید همه مسافران در هر قسمتی از سالن که نشسته باشند، نسبت به استیج تقریبا به یک اندازه باشد. از طرف دیگر بر روی عرشه کشتی نیز فضای کاملا مناسبی فراهم شده است که مهمانان کشتی اوستا بتوانند ضمن تماشای چشم انداز زیبای دریای خلیج فارس، از شنیدن نوای موسیقی هم لذت ببرند.

موسیقی های زنده شامل انواع موسیقی های کلاسیک ایرانی و پاپ فارسی و یا موسیقی های عربی می شوند. به طور کلی سعی شده است که در اجرای موسیقی ها سلیقه همه افراد در نظر گرفته شود. همچنین برنامه های سرگرمی شامل شعبده بازی، انواع استندآپ کمدی ها، قرعه کشی و برنامه های شاد و هیجان انگیز می باشند.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که گاهی ممکن است آب و هوای دریا به گونه ای باشد که امکان سفر دریایی وجود نداشته باشد. در چنین مواقعی برج کنترل دریایی مجوز لازم برای حرکت کشتی را صادر نمی کند. در چنین حالتی برنامه های پذیرایی و موسیقی زنده درون کشتی اجرا می شوند، ولی با این تفاوت که کشتی کنار اسکله پهلو گرفته و حرکت نمی کند.

 بلیط کشتی تفریحی

یکی از نکات بسیار مهم در مورد کشتی اوستا نظم و برنامه ریزی دقیق آن است. بنابراین باید در تمام مراحل قوانین خاص مربوط به رزرو بلیط این کشتی را در نظر داشته باشید و حتما سر ساعت در مکان اعلام شده حضور داشته باشید.

هر بلیطی که خریداری می کنید، برای یک نفر است. به این معنا که باید به تعداد نفرات بالای سه سال بلیط خریداری کنید. ضمنا میز مسافران در سالن کشتی را مهمانداران مشخص می کنند. به این نکته هم توجه داشته باشید که نهایتا تا دو ساعت قبل از حرکت کشتی می توانید بلیط خریداری کنید و البته باید سی دقیقه قبل از حرکت در محل مورد نظر حاضر باشید. در واقع مسافران برای سوار شدن به کشتی اوستا باید به بندرگاه کیش بروند. توجه داشته باشید که این بندرگاه دارای پارکینگ بوده و مسافران می توانند با خیال راحت وسیله نقلیه خود را به پارکینگ منتقل کنند.

یادتان باشد که در صورت خرید بلیط و پرداخت هزینه رزرو بلیط کشتی اوستا، اگر از خرید خود منصرف شوید، مبلغ پرداختی به شما برگردانده نخواهد شد. اما اگر به هر دلیلی سانس انتخابی شما از سوی برنامه گذار کنسل شود، وجه پرداختی به شما برگردانده می شود.

رزرو کشتی اوستا کیش

برای خرید بلیط کشتی اوستا کیش کافی است به سایت کیش گردی مراجعه کرده و به راحتی و در لحظه سانس مورد نظر خود را رزرو کنید. دقت داشته باشید که در فصول مختلف سال، سانس های گردش کشتی، بنا به ضرورت تغییر پیدا خواهد کرد. در قسمت رزرو بلیط کشتی اوستا در سایت کیش گردی می توانید از زمان سانس ها مطلع شوید. ضمن اینکه می توانید اطلاعات لازم درباره قیمت کشتی اوستا و تخفیف های متنوعی که برای مهمانان در نظر گرفته شده است را به دست آورید. پشتیبانی ۲۴ ساعته سایت نیز آماده است تا در صورت نیاز به راهنمایی و یا دریافت اطلاعات بیشتر با شما همکاری کند.

چرا باید از طریق سایت کیش گردی کشتی اوستا کیش را رزرو کنیم؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • رزرو آنی و صدور لحظه ای
  • ضمانت عودت وجه در صورت کنسلی از طرف برنامه گذار
  • مشاورین حرفه ای و راهنمایی قبل از خرید

 

قوانین و مقررات:

  • مدت زمان گشت کشتی اوستا کیش: در هر سانس ۲ ساعت همراه با موزیک زنده است.
  • شایان ذکر است، با توجه به فصل های مختلف سال، ساعت شروع سانس ها ممکن است تغییر کند. لذا می توانید از طریق پشتیبانی سایت استعلام سانس مورد نظر را بگیرید.
  • محل سوار شدن: اسکله بندرگاه کیش
  • زمان تهیه بلیت: حداقل دو ساعت قبل از حرکت کشتی
  • زمان حضور گردشگران: الزامی است گردشگران عزیز ۳۰ دقیقه قبل از حرکت کشتی، در اسکله بندرگاه کیش حضور داشته باشند.
  • هر بلیت مخصوص یک نفر است.
  • تعیین صندلی بر اساس زمان ورود و پذیرش گردشگر است.
  • مبلغ پرداختی، نهایی است و در کشتی مبلغ دیگری پرداخت نخواهید کرد.
  • در صورت استفاده از کافی شاپ و غرفه عکاسی هزینه آن به صورت مجزا محاسبه می شود.
  • به‌منظور پیشگیری از تکمیل ظرفیت بهتر است از قبل برنامه‌ریزی کنید و بلیت خود را سریع‌تر رزرو کنید.
  • هزینه رزرو برای کودکان زیر ۴ سال رایگان است.
  • هرگونه فيلمبرداری و عكاسی در هنگام اجرای برنامه در داخل کشتی های تفریحی ممنوع می باشد.
  • برنامه‌های شاد و موسیقی در ایام سوگواری اجرا نمی‌شود.
  • نیازی به پرینت بلیت رزرو خود ندارید! فقط کافی است تصویر بلیت رزرو شده را در گوشی خود به مسئول مربوطه نشان دهید و تمام!
  • این بلیت شامل قوانین چارتر بوده و غیرقابل استرداد (کنسل) می باشد.
  • در صورت اعلام نامناسب بودن شرایط آب و هوا و مواج بودن دریا، از سوی مراکز دریابانی، سرویس لغو میشود.
  • در صورت لغو سرویس با پشتیبانی تماس بگیرید تا هماهنگی جهت استفاده از خدمات این بلیت در روزهای بعد را برای شما مهیا کنند.
  • همراه داشتن ماسک الزامی می باشد.

 

برای نمایش دیگر تفریحات کیش به صفحه خرید مراجعه بفرمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر و تخفیف تفریحات کیش ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

1 دیدگاه برای کشتی اوستا کیش

  1. احمدی

    خیلی کشتی خوبی بود ممنون از پیشنهاد شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *