بهترین تفریحات کیش کدامند؟

هر چند که گفتن این مطلب که بهترین تفریحات کیش کدامند؟ کاری بسیار سخت است زیرا جزیره کیش را مهد تفریحات آبی می شمارند. تفریحاتی که در مدت اقامت خود می توانید آن ها را امتحان کرده و خاطرات فراموش نشدنی برای خود و همراهانتان بسازید.

کیش، سرزمین تفریحات و شادی ها

کیش، سرزمینی است که تفریح و سیاحت در آن زمان نمی شناسد! به جرات می توان گفت، کیش مروارید خلیج فارس است و در هیچ کجای کشور پهناور ایران همتایی ندارد. علاوه بر اینها تفریحات مختلف نیز در جزیره کیش از این قاعده مستثنی نیستند و اگر تصمیم بگیرید برخی از آن ها را امتحان کنید، ناگهان خود را در اقیانوسی از سرگرمی های فوق العاده خواهید یافت.

تفریحات کیش به دو نوع آبی و غیر آبی تقسیم می شود. لذا برای اینکه بیشتر بدانیم بهترین تفریحات کیش کدامند به ادامه مطلب را دنبال کنید. لذا، از میان تمام آن ها، تفریحات آبی در این جزیره حال و هوای دیگری دارد. تفریحاتی که با اسم های جالب و بعضا عجیب، تجربه ای تازه را برای شما رقم خواهند زد.

حال به این تفریحات اشاره مختصری خواهیم کرد:

در ابتدای ورود به جزیره کیش اولین تفریحی که به چشم می خورد تفریحات آبی این جزیره زیبا می باشد. تفریحاتی با اسامی زیبا و بعضا عجیب که امتحان کردن آنها را در مدتی که در جزیره حضور دارید را توصیه می کنیم. حال بپردازیم خلاصه وار به اسامی آنها:

تفریحات آبی:

  • اسکی روی آب: یکی از مهیج ترین تفریحات آبی کیش می باشد. با اسکی روی آب سرعت، لذت و هیجان را در آبهای جزیره زیبای کیش تجربه کنید.
  • اسکوتر زیر دریایی: به اعماق دریا بروید بدون اینکه غواصی بلد باشید! توصیه می کنیم اسکوتر زیر دریایی را حتما امتحان کنید، فوق العاده است! مخصوصا برای شما که امکانات و تجهیزات غواصی ندارید…
  • پاراسل: غواصی، جت اسکی و قایق‌‌سواری شاید بتواند ما را سرذوق بیاورد، اما کاری که پاراسل کیش با میزان آدرنالین بدنمان می‌کند، از دست هیچ ورزش دیگری برنخواهد آمد…
  • پدل بورد: یکی از مهیج ترین تفریحات دریایی کیش پدل بورد است، که بین گردشگران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.
  • شاتل: هیجان شاتل سواری وصف نشدنی است! این تفریح خاص برای اونهایی است که فقط هیجان را می خواهند. توصیه می کنیم در سفر خود به کیش این تفریح را در اولویت کارهای خود قرار دهید!
  • غواصی: جزیره مرجانی کیش از نظر مراکز آموزش غواصی (diving) بسیار غنی بوده و پیشتاز مناطق دیگر کشور می باشد، تا جایی که به قطب غواصی ایران تبدیل شده است.

بهترین تفریحات کیش کدامند؟

 

در کنار تفریحات آبی مسلما به تفریحات غیر آبی نیز آشنا خواهید شد. تفریحاتی که مطمئنا هر کدام آنها برای شما خاطره انگیز خواهد بود. به اسامی تعدادی از آنها در ذیل توجه کنید:

تفریحات غیر آبی:

  • باگی کیش: سیستم تعلیق این خودرو بسیار قدرتمند بوده و شرایط حرکت در تپه‌های خاکی، صحرا، و حتی سواحل ماسه‌ای را برای عاشقان آفرود فراهم کرده است…
  • پینت بال: یک ورزش و تفریح گروهی است. در این بازی شما علاوه بر انجام فعالیت فیزیکی، نیاز به فکر کردن و پیدا کردن استراتژی برای موفقیت دارید…
  • کارتینگ: پیست کارتینگ در مجموعه تفریحی پارس سافاری به طول تقریبی ۷۵۰ متر و با عرض حداقل ۸ متر با استانداردهای روز طراحی و اجرا شده است.
  • جایروکوپتر: پروازی امن و هیجان انگیز به همراه خلبان حرفه ای بر فراز جزیره زیبای کیش و سواحل آن به مدت ۱۰ دقیقه خواهید داشت.
  • جنگ دینامیت شو: جنگ شبانه دینامیت شو کیش، با اجرای فوق العاده بهترین استند آپ کمدین کشور “میلاد صالحپور” و همراهی تیم حرفه ای آن توانسته جایگاه بالایی را در میان علاقمندان خود کسب نماید…
  • کشتی تاپ تورز: کشتی تاپ تورز مجهز به پیشرفته ترین امکانات در فضای خود می باشد که موجب شده گردشگران بتوانند در این کشتی، بدور از دغدغه های روزمره، ساعاتی را در آرامش دریا در مکانی لوکس سپری کنند.
  • پارک برفی پنگوئن: پارکی که در در یک روز گرم تابستانی، امکان اسکی، برف بازی و خیلی امکانات زمستانی دیگر را برای شما فراهم کرده است. دیگر در کیش برف بازی یک رویا نیست!

بهترین تفریحات کیش کدامند؟

پاسخ این پرسش مطمئنا بسیار سخت است، زیرا تعداد تفریحات در این جزیره بقدری زیاد است، که نمی توان به درستی گفت بهترین تفریحات کیش کدامند؟

زیرا سلیقه های گردشگران در انتخاب بهترین تفریح در کیش به طور یقین متفاوت خواهد بود، بعضی ها به دنبال دیدن مکان های تاریخی و بوم گردی هستند. برخی شب های کیش را دوست دارند، شب هایی با نمایش ها و جنگ های شاد و پر از نشاط، شب هایی که هر چقدر دلشان می خواهد یک دل که نه، صد دل سیر بخندند و خوش بگذرانند.

عده ای نیز به دنبال تفریحاتی با هیجان کمتر می باشند و در نهایت تعدادی هم به دنیال هیجان و پمپاژ آدرنالین خون خود هستند. به جرات می توان گفت کیش برای همه سلیقه ها سرگرمی و تفریح به وفور دارد. به قول یکی از گردشگران که می گفت: هر کس تا به حال به کیش سفر نکرده، ضرر بزرگی کرده است.

کیش بهشت امن خانواده ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *