سوالات متداول در مورد پاراسل در جزیره کیش

مطمئنا برای همه گردشگرانی که به جزیره زیبای کیش سفر می کنند، سوالاتی پیرامون تفریحی که می خواهند از آن استفاده کنند برایشان به وجود می آید. برخی از سوالاتی را که گردشگران از پاراسل کیش بصورت کامنت و یا ارسال ایمیل از ما پرسیده اند را در این مقاله به اختصار به رشته تحریر درآورده ایم، تا شاید شما هم سوالی مشابه این ها داشته باشید و بتوانید جواب خود را از میان این پاسخ ها بدست بیاورید.

بهترین زمان برای پاراسل در جزیره کیش چه زمانی است؟

بهترین زمان برای پاراسل در جزیره کیش فصل زمستان و بهار است.

آیا پاراسل ایمن است؟

این تفریح هیجانی جزو بهترین تفریحات آبی کیش محسوب می شود و سال ها است که به علاقمندان خود خدمت رسانی می کند. سال ها است پاراسل اختراع شده و تاکنون بسیار از معایب آن را برطرف کرده اند لذا می توان گفت پرواز با پاراسل بسیار ایمن است و همه می توانند از این تفریح فوق العاده استفاده نموده و لذت ببرند.

حداقل سن و حداکثر وزن برای پاراسل چقدر است؟

حداقل سن برای پاراسل ده سال است. هر شرکت کننده زیر ۱۸ سال باید به همراه والدین یا قیم در محل پاراسل حضور داشته باشد. مسئولیت افراد زیر ۱۸ سال بر عهده والدین می باشد. مجموع وزن کمتر از ۲۰۰ کیلو باید باشد. وزن مورد نیاز با توجه به شرایط باد و تایید کاپیتان می تواند تغییر کند.

سوالات متداول در مورد پاراسل در جزیره کیش

پرواز پشت سر هم چیست؟

دو نوع پرواز پشت سر هم وجود دارد. اولی جایی است که دو پاراسلر در کنار هم پرواز می کنند که در بیشتر کلوپ ها این روش بسیار کم انجام می شود چون نیاز به شرایط جوی خاصی می باشد و دومی پروازی است که دو نفر در کنار هم می نشینند و به پرواز در می آیند. البته در هر دو مورد محدودیت وزن اعمال خواهد شد.

آیا فرد نیاز به تجربه پرواز در پاراسل دارد؟

خیر، نیازی به تجربه در پاراسل ندارید. مربیان حرفه ای در کلوپ قبل از پرواز پاراسل تمام دستورالعمل ها را به شما توضیح می دهند، آنها تمام جنبه های ماجراجویی را برای اینکه به شما بیشتر خوش بگذرد را مدیریت می کنند و به تمامی شرکت کنندگان در مورد روند کار آموزش های لازم را می دهند. همچنین مربیان به شما خواهند گفت که از کلیدهای دستی هشدار برای برقراری ارتباط با خدمه قایق استفاده کنید تا در صورت بروز شرایط اضطراری مربیان بتوانند اقدامات لازم را برای سلامتی شما انجام دهند.

چتر پاراسل حداکثر تا چه مقداری به هوا می رود؟

حداکثر ارتفاع مجاز ۷۰ متر از سطح آب و طول طناب ۱۵۰ متر می باشد. پس به راحتی می توانید با پاراسل کل جزیره کیش را از آن بالا تماشا کنید و لذت ببرید.

آیا می توانم دوربین بیاورم؟

آوردن گوشی موبایل، دوربین و یا هر وسیله ای که باعث شود تا حواس شما پرت شود ممنوع است. یکی از دلایل ممنوع بودن آوردن گوشی موبایل و یا دوربین عکاسی، پرت شدن آنها به داخل دریا است. در قسمت هایی که قایق ها تردد کرده و چتر پاراسل را هدایت می کنند، دریا عمق بسیار زیادی دارد و مسلما جستجو را برای پیدا کردن آن اشیاء بی اثر می کند. ولی بهتر است بدانید کلوپ در قسمت های مختلف چتر دوربین های ویدیویی GoPro وصل می کند تا بتواند لحظات هیجان شما را ضبط کنند. در انتها نیز می توانید تصاویر خود را انتخاب کرده و با هزینه ای کم آنها را خریداری نمایید.

چه افرادی نمی توانند از این وسیله تفریحی جذاب استفاده کنند؟

افراد که دارای ناراحتی قلبی، تنفسی و جسمی هستند اجازه استفاده از این تفریح دریایی را ندارند. بانوان باردار نیز نمی توانند از این تفریح استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *